☆Mathilde Skrevet 15. september 2008 #1 Skrevet 15. september 2008 Jeg er 38 uker på vei til Torsdag og lurer sååå veldig på om det har blitt noe modning her! Noen fler som har fått sjekka modninga rundt denne tiden og som har fått positivt svar etter undersøkelsen ?? Har dere da hatt mye kynnere og mensmurringer på forhånd? Det hadde vært deilig å få vite at det har blitt litt modning her, så er jeg lissom litt på vei jeg å!!
☆Mathilde Skrevet 15. september 2008 Forfatter #2 Skrevet 15. september 2008 Ingen som har blitt modningstestet før ??
☆Mathilde Skrevet 15. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. september 2008 Dytter igjen jeg! *flau* hihi;)
Snupp@ med 3 barn Skrevet 15. september 2008 #4 Skrevet 15. september 2008 Har ikke vært testet for det, men kan jo svare deg forde. Sist jeg var hos jordmor nevnte jeg for henne at kanskje vi kunne sjekke det neste gang fordi jeg da vil være 38+5. Hun sa at det med å sjekke om du er moden er ganske meningsløst hvis du ikke har tegn på at du er igang. Dette fordi du kan fint være moden og ha litt åpning uten at det skjer noe på et par uker. Du kan også være helt umoden også skjer det iløpet av et døgn. Så da fant vi ut at vi ikke sjekker, er jo ikke så gøy å ta gu liksom.
☆Mathilde Skrevet 15. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. september 2008 Ja, det er jo sant at det er litt bortkastet da i såfall. Men synes det blir morro å få sjekka dette uansett. Det kan jo være greit å vite om det er noe som helst modning i det hele tatt. Da er det bare å fortsette med masse sex, så blir det bra! hehe Når det gjelder GU har jeg ingenting i mot det. det går jo fort.
*Lissi* Skrevet 15. september 2008 #6 Skrevet 15. september 2008 Sjekket modningen rundt den tiden da jeg skulle ha nummer en. To cm åpning hugser jeg. Fikk vesla 10 dager før termin. Skal sjekke neste mandag hos jm. Trenger jo ikke skje før tiden selv om man er moden, men greit å vite denne gangen synes jeg. De to siste fødslene har vært over på 2 timer, så om jeg er moden så må jeg forte meg:-)
☆Mathilde Skrevet 15. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 15. september 2008 Synes det det er ubehagelig ? Husker ikke hvordan det var når de sjekka det med nr 1. husker derimot veldig godt strippinga. :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå