nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 15. september 2008 #1 Skrevet 15. september 2008 har tatt livet av flere med den zalo/eddik blandingen, men de som er igjen er nok for smarte... de har jo sett alle de andre dø oppi der, så de vil ikke... :o/ jeg har vasket, ryddet, kastet gammel frukt/blomster osv osv, men jeg føler at det bare blir fler og fler.... HJELP MEG!!!
line_n & sara Skrevet 15. september 2008 #2 Skrevet 15. september 2008 jeg bruker å sette frem mange skåler her og der med eddik, gjemmer gjerne et eggeglass m eddik i fruktfatet også, pluss et par i vinduskarmen mellom krydderurtene, og et par på kjøkkenbenken, det pleier å gjøre susen! så fortsett med eddik, bare bruk flere skåler rundt om i rommet! hvordan går det på skolen, forresten??
elize m/3 prinsesser & 1 prins Skrevet 15. september 2008 #3 Skrevet 15. september 2008 vi har en kopp blandet med eddik og zalo på benken. Vet ikke hvorfor, men fluene flyr hvertfall oppi der og dauer. Ligger sikkert 100stk oppi der nå. Merkelige greier. Skjønner ikke hvor de kommer fra, men merker hvertfall ikke noe til de på samme måte lenger. Bytter ut eddiken/zaloen ca hver 2 uke
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 15. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. september 2008 ok, så jeg må ha flere skåler da... blæh, det lukter jo så vondt!!!!! meeeen det er verdt å prøve ) har begynt på høgskolen, jeg ) kjempegøy!!!! blitt ordentlig student og greier etter å ha slitt med med studiekompetansen min i en haug av år... ) du da?
line_n & sara Skrevet 15. september 2008 #5 Skrevet 15. september 2008 jeg blir hjemme et år, jeg da...fikk jo ikke barnehageplass, så studiene må nok vente et år.. så skal jeg slite meg gjennom de tøffere fagene i studiekompen..uff..men bjørknes er så flinke, så de lærer meg vell det jeg trenger!! synes nesten det er fint å få et pauseår, for jeg aner virkelig ikke hva jeg skal bli når jeg blir stor!!! forandrer meninger hele tiden, alt mellom konditor til lærer virker jo spennende! og ja..eddik lukter jo litt!! men ta litt og litt i eggeglass eller shotglass, og ikke store skåler og kopper, så blir ikke lukta så konsentrert!
Frosk1 Skrevet 15. september 2008 #6 Skrevet 15. september 2008 Har endelig blitt hvitt mine, men tar laaaaaang tid. Har putta feks frukt i en pose oppskåret og brettet opp kantene liksom..de setter seg på frukten og jeg smeller i sammen posen. har gitt opp å ha i bolle zalo/edikk.de sitter jo mere på kanten av skåla. Tips er å ikke ha frukt ute og tømme søppel hver dag om den er full eller ikke. Nå starter jeg på nytt.. Ikke fluer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå