Gå til innhold

Jeg har født :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble satt i gang 4.sep pga svangerskapsforgifting, og natten 5.sep kom lille jenta mi i full fart.

Jeg gikk å la meg kl 0030, og våknet etter ca en halvtime pga magesmerter. Fikk da en varmepute av jordmora fordi vi trodde det bare var maserier, men etter en stund ble det enda verre og jeg fikk ett par paracet. Jeg gikk inn på rommet igjen, og tenkte at nå pakker jeg sammen bagen (hadde vært noen dager på sykehus så tingene lå litt strødd), jeg gikk ut til jordmora igjen og sa at nå orker jeg ikke mer er konstant vondt og jeg føler jeg må presse.

Vi gikk inn på kontrollrommet, jeg hadde da 9 cm åpning, kun fostervannhinen som stengte for lille jenta. Hun sa jeg måtte ringe NÅ hvis jeg skulle ha noen med på fødselen. Jeg ringte mora mi, men da jeg la på var det to press og prinsessen min var her. Rett før kl 0300 var jeg blitt mor igjen.

En kjempe herlig jente på 2810 gram :)

Nå nyter jeg dagene som tobarnsmor :) Har vært så heldig å fått to velskapte jenter som gjør dagene mine helt spesielle <3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så masse!:)

Skrevet

gratulerer så masse med lille prinsessa di:) gleder meg tl det er min tur:) hvilken uke var du i????

Skrevet

Grattulerer masse! :) Hørtes ut som en rask og grei fødsel! :)

Skrevet

Gratulerer så masse med din vakre prinsesse!!!=)

Skrevet

Gratulerer så mye med vesle jenta:-)

Skrevet

gratulerer så mye:)

Kjenner jeg blirlitt misunnelig selv om jeg ikke er klar enda

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...