Gjest Skrevet 15. september 2008 #1 Skrevet 15. september 2008 Jeg tok en billigtest, har bare hatt en god følelse, og jammen kom det en svak strek! Har lest her at en strek er en strek? Uansett, jeg tar et lite forbehold ennå...tør ikke tro det. Dere som har testet tidlig med svak strek, gikk det bra??
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 15. september 2008 #2 Skrevet 15. september 2008 oi så spennende! våger meg til et gratulerer jeg da :-)
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 15. september 2008 #3 Skrevet 15. september 2008 Oi, så spennende!! Når er ikm??
Gjest Skrevet 15. september 2008 #4 Skrevet 15. september 2008 IKM er torsdag 18. Litt for spennende dette, ja. Tror nok det er noe der, men ingenting er sikkert... Pfeew, vi har jo fulgt hverandre lenge, med samme dager, så jeg håper det skjer for deg også.
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 15. september 2008 #5 Skrevet 15. september 2008 Oioioi!!! Jeg håååper det har skjedd for deg nå!!! Jeg har ikm om en uke jeg...så enda en stund med venting... Men, har vondt i halebeinet i dag...kan det være noe...? :-P Alt som er litt vondt eller uvant blir et symptom her i gården...hehe..
Musemor med tre søte små Skrevet 15. september 2008 #6 Skrevet 15. september 2008 En strek er en strek. Gratulerer så mye ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå