Tommy Girl Skrevet 15. september 2008 #1 Skrevet 15. september 2008 I dag tidlig fant jeg ut at jeg er gravid, to dager over ikm! Terminen blir ca 23 Mai:) Håper det går bra denne gangen etter ma i april...
Dossa :) Skrevet 15. september 2008 #2 Skrevet 15. september 2008 GRATULERER så masse med spiren!!! Denne gangen går det bra, bare vær positiv! Masse lykke til!! Jeg har termin 11 april, spennende tid vi har foran oss
bebi-i-magen Skrevet 15. september 2008 #3 Skrevet 15. september 2008 hei:) jeg er også to dager over ikm i dag,tisser ofte,og har halsbrann,og små kvalm,mye trøtt,og små kvalm.tror du jeg kan være gravid?
3prinser#snartnr4?? Skrevet 15. september 2008 #4 Skrevet 15. september 2008 Gratulera med den lille spiren:) Eg skal og ha nr 2 rundt 23. mai. Fekk veta det for 5 dagar sidan så nå er eg kjempeglad;) Lykke til med vidare og håpar at alt går bra:)
Gutt, jente og ? Skrevet 15. september 2008 #5 Skrevet 15. september 2008 Gratulerer så masse!!! Jeg venter også nr 2, har termin 10 april. Håper at spiren sitter hos deg denne gangen, du må bare tenkte positivt.
Tommy Girl Skrevet 15. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 15. september 2008 Takk for tilbake meldinger! Vi har en spennende tid foran oss... Gratulerer så mye dere andre som er gravide! Og bebi-i-magen, jeg tror du er gravid. Du har de samme svangerskapstegnene som meg,har du testet de enda?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå