Misti Skrevet 15. september 2008 #1 Skrevet 15. september 2008 Skal jeg begynne med ull allerede? tenkte ull longs og boddy... da har han jo ikke no mer når han er inne i barnehagen.. hva gjør dere?
Zitro Skrevet 15. september 2008 #2 Skrevet 15. september 2008 Er kaldere her og jeg bruker det ikke enda... blir for varmt for min gutt...
Zupermam Skrevet 15. september 2008 #3 Skrevet 15. september 2008 synes det er litt tidlig. tenker ikke å starte med ull før det kryper mer ned mot 0 grader:). I dag har min sønn på seg en litt tjukk olabukse ( litt foret ), trøye og en god joggejakke, under en ytterjakke av vindtett jakke fra polern og pyret, og en tynn lue. her er det 10-11 grader.
Meg og bøllegutta!! Skrevet 15. september 2008 #4 Skrevet 15. september 2008 Ull er jo supert selvom det ikke er så kaldt. Når de leker ute og blir svete for så og kankje sette seg ned i sandkassa er det fort å bli kald når en er våt av svette. Da er ull supert for det absorberer svetten slik at dte blir tørt mot huden............... Det er jo det som er hovedpenget med å ha ull...............
Gjest Skrevet 15. september 2008 #5 Skrevet 15. september 2008 Vi har blitt bedt i bhg om å vente med ull til det blir kaldere. De er i så mye aktivitet at de er mer enn varme nok. De har lovet å si fra når det er på tide. Begynte med bomulls strømpebukse for første gang i går. Så jeg sendte henne i bhg med bomulls body, strømpebukse, genser og cordbukse i dag. Fleecejakke og lue som ytterklær.
Sasiemta ♀ ♀ ♂ Skrevet 15. september 2008 #6 Skrevet 15. september 2008 Signerer "Meg og bøllegutta!!" jeg!
MintCondition Skrevet 15. september 2008 #7 Skrevet 15. september 2008 Vi bor i trondheim, og bruker tynn ull-longs og tynn ull-singlett under klærne. Som hun over her sier; ull er jo supert selv omd et ikke er kjempekaldt...i VÅR bhg har de sagt at de heller tar av de om de ser de blir for varme
Misti Skrevet 15. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 15. september 2008 Ble ull i dag... som dere sier det puster og er jo bedre me ull om de blir svette. Men tok ikke på han noe annet. inne i barnehagen har han jo bare ull longs og boddy=) Liker ikke bommuls strømpebulser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå