Gå til innhold

til dere som begynner å nærme dere termin..

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor mye bleier kjøper dere inn egentlig?

jeg har fått prøvepakke med bleier i den libero-pakken. sånn ellers fikk jeg tidligere en pakke(husker ikke fra hvor) der jeg fikk en kvittering som man kunne levere på rema 1000 og få en pakke pampers bleier(den minste strl).

Så d er de jeg har foreløpig. ville dere kjøpt inn mer? er 2 min å gå til nærmeste butikk her, så jeg trenger vel ikke stresse med å få meg et bleie-lager?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som vet???

Skrevet

ikke stress, trenger ikke mer enn det su har nå! på sykehuset har de bleier og siden du bor så nære butikk er det ingen grunn til å handle inn et helt lager :)

jeg har 14 dager igjen jeg, har ikke kjøpt inn noe bleier! har også litt fra liberoklubben, men far i huset får sørge for at det finnes en pakke til vi kommer hjem fra sykehuset ;)

når har du termin?

Skrevet

ikke før 19 oktober, så jeg har gooood tid.. lurte bare på hva som var "normalt" å ha inne av bleier..og så er d jo forskjellige strl på bleier også..og man vet jo ikke helt hvor lenge babyen passer de forskjellige strl?...:S

huff, føler meg skikkelig grønn.. hadde glemt alt om bleier og slike ting, helt til jeg så at andre hadde kjøpt inn bleier.. da kom stresset :P

Skrevet

Har kjøpt en pakke. De tre forrige gangene kjøpte pappaen inn:-)

Skrevet

Jeg er kanskje litt motsatt av en del andre mer shoppingglade, men kjøper så lite som mulig før småtten kommer. Bleier skal jo være rett størrelse, og om det kommer en gigant, så er det kjedelig å ha et lager bleier i minste størrelse? Tenker litt likt om klær str 50 også, har kun få av dem, og flere i str 56. Det er jo ikke akkurat vanskelig å få tak i bleier... Og så langt jeg vet er det ganske vanlig at folk gir gaver til nyfødte, så garderoben blir sikkert stor nok også etter hvert.

Skrevet

har fått en del...men ikke kjøpt noe...ingen planer om det før han er født

Skrevet

6 dager igjen til termin i dag, og har ikke kjøpt hverken salver eller bleier...Det klarer nok faren å gjøre. Dessuten stenger ikke butikkene selv om jeg har født=)

Skrevet

jeg har to pakker pampers (den ene fra samme greia som deg, en lapp jeg leverte på Rema 1000) - en pakke 2-5 kg og en 4-9 kg.

har kjøpt inn pudder, olje, badeolje og litt småtteri - men resten tar jeg ved behov, greit å se hva man trenger også. kjøpt inn bare det aller nødvendigste til de første dagene :o)

3 uker igjen bare nå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...