vil ha en til=) Skrevet 15. september 2008 #1 Skrevet 15. september 2008 Er gravid vettu....tjo hei!!!!!krysser fingre og tær og kroppshår og alt som her for at denne spiren klorer seg fast.Har dessverre mistet 4 tidligere så er nok litt vel klar over hva som kan skje men dette kan jo være den gangen det går bra!!!!!!!!!!jeey!!!!
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 15. september 2008 #3 Skrevet 15. september 2008 Gratulerer så mye!! Lykke til og kos deg masse i svangerskapet
Mannaen*prøvd leeenge*GRAVID* Skrevet 15. september 2008 #4 Skrevet 15. september 2008 gratulerer:))))Lykke til.
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 15. september 2008 #7 Skrevet 15. september 2008 GRATULERE!!! for en deilig morgen du fikk da:) herlig å lese!! prøvd lenge eller? grattis nok engang:) klorer seg nok fast skal du se!! krysser fingrene for deg!slenger på en klem;)
Dotten Skrevet 15. september 2008 #9 Skrevet 15. september 2008 Gratulerer så masse og lykke til. Denne gangen skal det gå bra
lenech Skrevet 15. september 2008 #10 Skrevet 15. september 2008 gratulerer så mye!! da får du baby samme tid visst alt går bra for oss begge:) anbefaler deg å gå til akupuntør,kan hjelpe deg å styrke det som er det.det kommer jeg til å gjøre:)
vil ha en til=) Skrevet 15. september 2008 Forfatter #11 Skrevet 15. september 2008 Ja har tenkt på det og skal forhøre meg rundt....vil gjøre alt som skal til for at dettes skal gå bra!!!!!!! Som svar på et annet innlegg så begynte vi prøvinga etter at jeg ble gravid på første forsøk i mars i fjor. så dette er altså mitt femte forsøk på halvannet år...ganske sykt men nå skal det gå bra!!!!ja hurra!
Musemor med tre søte små Skrevet 15. september 2008 #12 Skrevet 15. september 2008 Gratulerer så mye. Denne gangen går det bra vett du ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå