Gå til innhold

Noen andre fullmåne damer her???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vannet gikk kl 22.30..så her sitter jeg å venter på at riene skal begynne.. bare mens smerter... får ikke sove!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle ønske jeg var det ... får bare ikke sove jeg.... har littt vondt på den ene sia av magen da...:P

har egentlig månesyklus, så jeg tenkte kanskje at det ville skje noe for jeg er fem dager på overtid... men ikke så mye som et tegn...

 

masse lykke til med fødsel og månebarn :)

 

Skrevet

 

Så spennende!!

 

Jeg er ikke i fødsel nei, får bare ikke sove. Supe oppstøt og rar døgnrytme. Deilig å være gravid, gett.. Gleder meg så forferdelig til fødselen nå.

 

Lykke til med din, og la oss håpe den setter skikkelig i gang snart!!

Skrevet

Takk for det :)

 

Den er jo heldigvis i gang.. men skulle ønske den "begynte" snart, så jeg får det overstått!! Sender litt fødestøv til dere også jeg :)

Skrevet

Oi...spennende! Heldiggris he he

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...