Meg, J & L Skrevet 15. september 2008 #1 Skrevet 15. september 2008 Vannet gikk kl 22.30..så her sitter jeg å venter på at riene skal begynne.. bare mens smerter... får ikke sove!
janicke78*fødeklarovertermin* Skrevet 15. september 2008 #2 Skrevet 15. september 2008 Skulle ønske jeg var det ... får bare ikke sove jeg.... har littt vondt på den ene sia av magen da... har egentlig månesyklus, så jeg tenkte kanskje at det ville skje noe for jeg er fem dager på overtid... men ikke så mye som et tegn... masse lykke til med fødsel og månebarn
sullemor Skrevet 15. september 2008 #3 Skrevet 15. september 2008 Så spennende!! Jeg er ikke i fødsel nei, får bare ikke sove. Supe oppstøt og rar døgnrytme. Deilig å være gravid, gett.. Gleder meg så forferdelig til fødselen nå. Lykke til med din, og la oss håpe den setter skikkelig i gang snart!!
Meg, J & L Skrevet 15. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. september 2008 Takk for det Den er jo heldigvis i gang.. men skulle ønske den "begynte" snart, så jeg får det overstått!! Sender litt fødestøv til dere også jeg
frøkendings *fødeklar!* Skrevet 15. september 2008 #5 Skrevet 15. september 2008 Oi...spennende! Heldiggris he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå