Gå til innhold

Ville dere blitt sjalu?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg bare spør jeg...

en kompis spurte om jeg ville overnatte hos han den 25 september.

snakke om ting og tang.

vi har beggemistet en av foreldren våre og vi forstår hverandre.

hadde det ikke vært for han og en annen kompis(og samboern) så vet jeg ikke hvor jeg hadde vært etter at mamma døde, og han har også sagt at hadde det ikke vært for meg, så hadde han vært ganske på kjøret etter at faren hans døde.

uansett....jeg har kjempegod kontakt med denne kompisen min. vi er begge guforldre til samme jenta og samboern min er ''vokst'' opp me dhan. han er da fem år yngre enn samboern min, men kjenner han fordet.

han er forøvrig homofil så det blir ikke å skje noe mellom oss og det vet også samboern....han har forøvrig sagt ja til at jeg kan dra, men så reagerte den ene naboen vår på det....jeg og den ANDRE naboen sto å snakket om det og så hørt ehun det(ikke helt i vater den kjerringa) og mente at jeg var jo nermest utro! eller kunne finne på å være det og jeg hadde null respekt for samboern min som kunne overnatte hos kompisen min....

herregud, jeg har kjent kompisen min i seks år og han er verdens snilleste mann, igjen, homofil, og han er ikke en jeg tenner på uansett.....

skjønner ikke problemet, men naboen sa at det hadde aaaaaldri hun tilatt....

så....hadde du det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når han er homofil så blir det jo veldig annerledes, sjangsen er sikkert like stor som at du ville vært utro med en veninne;-)

Skrevet

Vet ikke om det kom så godt fram i innlegget, men grunnen til at jeg skal til han er fordi at vi skal snakke med hverandr eom det som har skjedd(mamma og pappan hannes)

slika t vi får snakket med noens om faktisk har opplevd dette selv og hvet va man går igjennom.

vi skal le sammen, vi skal gråte sammen og faktisk få ut hva vi føler overfor alt dette overfor noen som faktisk VET hva vi snakker om

(meg og han sa, bare oss to)

vi er ganske så close friends....kan snakke om alt og kan snakke om ting til hverandre som vi ikke kan snakke om til de andre vennene våre.

Skrevet

Det er nok mange som vil finne det rart, siden dere er forskjellig kjønn. Det er bare å se bort fra. Ingen hadde reagert dersom det var en venninne, selv om hun var lesbisk, mest sannsynlig.

Skrevet

hehe, nei jeg bryr meg ikke jeg...bare skjønner ikke hva HUN skal bry seg for....

samboern sier det er greit og jeg syns det er greit.

han er en såpass god venn at om han hadde vært edru så hadde det ikke skjedd noe i fare for å ødelegge vennskapet....

Skrevet

HETERO skulle det så...ikke edru....*natta* =P

Skrevet

Jeg hadde ikke blitt sjalu nei.

Men sikkert lurt å ikke snakke med så mange andre enn samboeren din om det. Folk liker å misforstå slikt desverre.

Gjest Siklerotte
Skrevet

Nei, jeg hadde ikke blitt sjalu. Men, nå er ikke jeg den mest sjalu personen heller.... Hadde igrunn ikke hatt et problem med at kjæresten min hadde overnattet hos en heterofil bestevenninne heller, om det hadde vært en grunn til det (bor langt unna, har mye å ta igjen/snakke om etc....) Hva andre mener om det, er vel det samme... Du og samboeren din som skal leve med det, ikke andre.

Skrevet

Høres ut som naboene dine burde fått seg et liv spør du meg.

Jeg hadde også tillat dette, uten noen betenkeligheter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...