Anonym bruker Skrevet 14. september 2008 #1 Skrevet 14. september 2008 I så fall, fornøyd med den? Vil kjøpe den til nyfødt baby-bruk, samens med Hardbag`en som man får kjøpe til. Lurte også på om noen vet om man kan få kjøpe fotbrett til vognen? Er det spesielt til de forskjellige vogn merkene, eller er det slikt man kjøper som passer til alle merker?
Anonym bruker Skrevet 15. september 2008 #3 Skrevet 15. september 2008 jeg er veldig fornøyd med den, og skal nå bruke den på mitt andre barn.. det har vært mye forskjellig kritikk ang denne osv, men det er smak og behag ang alle vogner! den er utrolig god å trille, min har aldri hatt noe problem med... jeg angrer ikke et sekund på at jeg kjøpte denne =) ang fotbrett vet jeg ikke men det kan man jo høre litt i butikken om feks... lykke til =) jeg anbefaler den iallfall
nr.4 i oktober Skrevet 15. september 2008 #4 Skrevet 15. september 2008 Og jeg er helt i andre enden hva angår oppfatning av denne.. skikkelig møkkavogn. Kort sagt- vipper for ingenting, rett og slett veldig dårlig tyngdepunkt. Vet om mange som har opplevd dette (inkl meg selv.) Farlig vogn rett og slett. Og i tillegg veldig kort og veldig smal (men dette avhenger jo av behov.)
leonoras mamma Skrevet 15. september 2008 #5 Skrevet 15. september 2008 Hei. Jeg kjøpte den vogna for 4 mnd siden for jeg likte designet så godt og fikk den med bag for 3000 kr. Da jeg leste om vogna på forskjellige forum så var det så mange som slaktet den og sa både det ene og det andre. Jeg kunne ikke forstå at de kunne ha så mye fælt å si om den vogna for jeg opplevde jo ikke noe av det de skrev som(som at den tipper o.l) I forrige uke var vi på plantasjen og snuppa satt i vogna si og koste seg mens jeg og bf diskuterte planter og plutselig skjedde det som alle hadde advart om. Vogna tippet fremover helt uten grunn. Stakkars snuppa ble jo kjempe redd og gråt som bare det. Dagen etter så skrev jeg e-post til forhandleren av den vogna for jeg var så forbanna og måtte lette på trykket(ikke at det hjelper noe) før vi dro til barneland og kjøpte TFK joggster twist. Nå er jeg KJEMPE fornøyd. Mitt råd til deg er å heller satse på en annen vogn.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2008 #6 Skrevet 15. september 2008 Her er testresultatene: TV 2 Hjelper deg - Quinny Freestyle 3 XL Kr. 4399,- Quinny er den mest stabile vogna i testen, selv når den blir utsatt for tøffe tester. Den lille og nette vogna er spesielt populær hos fedrene. Det er den eneste vogna med svingbart framhjul, det likte testpanelet godt. Dessuten blir den veldig flat når du slår den sammen, så den får lett plass i bilen. Dette var fra testen tv2 hjelper deg hadde gjennomført, denne sto da øverst på listen, hadde fåt full uttelling på poengsum og stort smilefjes. Nå ble jeg virkelig i tvil siden 2 av dere sier den er dårlig. her står det jo at det er den mest stabile vogna i testen:S Merkelig!! Hilsen forvirret HI
leonoras mamma Skrevet 16. september 2008 #7 Skrevet 16. september 2008 Det må jo være en stund siden den testen ble utført for nå er det flere vogner som har svingbart fremhjul. Det at den får lett plass i bilen finner du jo fort ut at er bare noe tull for det er en av de største 3-hjulingene som finnes, også når den er slått sammen. Den vogna der er IKKE stabil en plass. Men det er ditt valg. Lykke til.. Ikke si at jeg ikke advarte deg når du oppdager å for en d.... vogn det er.
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 17. september 2008 #8 Skrevet 17. september 2008 jeg har quinny freestyle xl å er egentlig ganske fornøyd. men skal selge den til fordel for emmaljunga cangaroo, liker emmaljunga sin vogn best både pga stor og romselig bag pluss god og romslig handelkorg og fine farger=) skal nemmelig spare den til jeg en gang får neste også... men som sakt over har jeg også merket at det vippet ganske lett.. å det må være en stund siden den testen er tatt pga emmaljunga cangaroo har no også svingbart framhjul.. men fordelen med quinny er jo at du kan har barnet mot deg=)
Anonym bruker Skrevet 17. september 2008 #9 Skrevet 17. september 2008 Jeg har også denne vognen og jeg synes den er helt suveren frem til ca 15 mnd alder. Fantastisk å trille (like god som OTH). Vognen er ikke ustabil med bag eller når man bruker sportsvognen i riktig retning. Jeg opplevde den også litt tippete når man har sportsvogndelen i kjøreretning og sportsvogndelen er ikke så stor. Jeg har derfor byttet den ut til OTH, MEN jeg kommer til å bruke Quinny til min neste baby frem til ca samme alder som min datter brukte den. Viktig å skille på hvilket bruk den skal has til. Hvis man likevel kommer til å kjøpe to vogner, så er Quinny et billig og bra alternativ for den første tiden. For min del, så er det ikke mange andre valgalternatvier, hvis man ønsker en tre-hjuling hvor barnet kan sitte bakoverlendt. Vet kun om Teutonia og Quinny.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2008 #10 Skrevet 17. september 2008 har sett noen bruke fotbrett til, men vet dessverre ikke hvilket merke som passer. Det vet sikkert noen i butikken..
Fru Shakespeare Skrevet 17. september 2008 #11 Skrevet 17. september 2008 Har hatt denne i snart tre år og er veldig fornøyd. Et av hovedargumentene mine for vognen er at det går an å ha barnet vendt mot seg, noe som er svært hyggelig. Koselig å gå å prate om tingene vi ser underveis! Ble litt "slarkete" i håndtaket etter flyreiser, men ellers fin. God og stabil, litt mindre stabil om du snur barnet til kjøreretning. Lett å trille.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå