lana<3 Skrevet 14. september 2008 #1 Skrevet 14. september 2008 Tirsdag den 9 september ble jeg lagt inn for å sette fødselen igang. Det ble komplikasjoner på komplikasjoner og epiduralen virket ikke som den skulle. Onsdag kveld kom min lille Rafael Leander ut. Han var stjernekikker og satt bom fast så han måtte tas ut med sugekopp. Han er født i uke 38+5 og var 50 cm lang, 37 rundt hodet og 3100 gram. Kommer ikke til å legge ut fødselshistorien denne gang desverre, hadde en fødsel fra helvete og vil nok skremme mer enn å glede folk. Men fødselshistorien min fra min første ligger på fødselshistorier og var en drømmefødsel... Takk for all støtte og back up her inne, det har vært en fin tid, men nå er jeg ferdig med barn og skal nyte de to jeg har:) Lykke til dere andre som venter enda. Ps. Jeg sa jeg skulle oppdatere hvordan en igangsatt fødsel var, og jeg kan si begge veier. Nr 1 var en drømmefødsel av en annen verden og totalt smertefri. Alt var bare vakkert, fint og nydelig fødsel. Nr 2 var den verste fødsel noengang og det var maaange dramatiske øyeblikk både for baby og meg. Har aldri hatt så vondt i mitt liv og trodde 3 ganger jeg skulle dø...
incoming- nr 2 *fødeklar* Skrevet 14. september 2008 #2 Skrevet 14. september 2008 Grattis med lille gullet
sullemor Skrevet 15. september 2008 #3 Skrevet 15. september 2008 Uff da.. Jeg hadde en lignende erfaring med min igangsettelse av førstemann. Jeg kan bare trøste deg med at minnene blir svakere etterhvert (selv om mine satt friskt i minne inntill den dagen jeg fikk vite at jeg var gravid på nytt). Det er utrolig hva en overlever, for å si det slik.. Høres ut som om det var tøfft for deg. Du er en erfaring rikere Iailaelin, og et nytt barn.. Heldig at alt har gått så bra. Lykke til videre nå i tiden fremover og la oss håpe du slipper unna flere komplikasjoner.
oktoberjentene;) Skrevet 15. september 2008 #5 Skrevet 15. september 2008 Gratulerer med gutten synd fødsel skulle bli slik da, men kos deg nå som alt er overstått
frøkendings *fødeklar!* Skrevet 15. september 2008 #6 Skrevet 15. september 2008 Gratulerer så mye! Synd det skulle bli så dramatisk for dere. Håper dere får en flott tid fremover!
Gjest Skrevet 15. september 2008 #7 Skrevet 15. september 2008 Gratulerer så mye:) Synd at det ble en komplisert fødsel,men godt at det endte bra... Kos deg masse i tiden som kommer;)
cabe- fått gutt nr fire :) Skrevet 15. september 2008 #8 Skrevet 15. september 2008 Gratulerer så mye!! Håper det opplevelsen vil kjennes mindre dramatisk etterhvert. Du er iallefall i mål
Gutt, jente og ? Skrevet 15. september 2008 #9 Skrevet 15. september 2008 Gratulerer med prinsen din!
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 15. september 2008 #10 Skrevet 15. september 2008 Gratulerer:-) Kjenner nicket ditt helt tilbake fra "bli gravid" perioden! Tenk at du nå er i mål:-) Jeg har fremdeles 10 uker igjen, men det går fort heldigvis!
Chidera *tobarnsmor* Skrevet 15. september 2008 #11 Skrevet 15. september 2008 Gratulerer så mye med Rafael Leander!! Trist å høre at fødselen ble som den ble, men godt at alt gikk bra til slutt:-) Kos deg masse med veslegutten!
Gjest Skrevet 15. september 2008 #12 Skrevet 15. september 2008 Gratulerer så mye med gutten Kan jeg spørre hvorfor du ble satt igang før termin?
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 15. september 2008 #13 Skrevet 15. september 2008 Gratulerer så mye! I morgen er det min tur Gleder meg og gruer meg til å settes igang. Kos deg masse med lillegutten!!!
Gjest Skrevet 15. september 2008 #14 Skrevet 15. september 2008 heeeei:) så utrolig kjekt å se at d går bra med deg tross alt,kjempe synd at du fikk en så grusom opplevelse:( håper du får bearbeidet dette ,så du slipper å få d vondt etter tid..sånn jeg gjorde etter fødsel nr 1..fikk snakket om d nå først 7 år etter.. håper du koser deg masse..å at du er i god form .. masse gratulasjoner fra meg:)
babygullz <3 vilde Skrevet 15. september 2008 #15 Skrevet 15. september 2008 Uff da.. ikke no gøy å få en sånn opplevelse! den fortjente du jo ikke...men nå har du fått gutten din=) endelig!! gratulerer så masse, og lykke til videre fremover=) vi treffes nok en dag =)
lana<3 Skrevet 16. september 2008 Forfatter #16 Skrevet 16. september 2008 Tusen takk for alle gratulasjoner der:) Lykke til Happiness me din igangsatte fødsel, håper det lykkes godt hos deg. Jeg skal ha samtale igjen om noen uker med jordmor og håper det hjelper å få snakke skikkelig ut om det. Til du som lurte på hvorfor jeg ble satt igang: Jeg hadde svangerskapsdiabetes som kom utav kontroll på slutten+ at jeg hadde store smerter på grunn av revmatisme, de mente det var bedre at fødselen ble satt igang enn å begynne med morfin og kortison.
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 16. september 2008 #17 Skrevet 16. september 2008 Gratulerer så mye! Håper minnene av fødsel nr 2 blir svakere etterhvert... Kos dere masse!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå