Gå til innhold

Natta!! ;p

(S)TinkerBelle <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte jeg skulle ta på meg ull-pysjen med føtter og lalle! mohahaha!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tilla oxo sove når barna endelig soooover vettu. om de gjør det da! *ler*

... er det ingen andre her som kan holde deg med selskap da? fanten min har lagt seg og bikkja ser på meg med bedene øyne her.. så tror ullpysen roper.

Skrevet

Ullpysen er nok det rett ordet!

Herved ditt nye kallenavn! *flire*

Jatta jatta, bør vel sove jeg også, minsta sover faktisk, men det er bare fordi jeg rugger på vogna med foten, noe jeg har gjort i en time nå... *sliten i totten, uten ullsokk, kanskje derfor?!*

Skrevet

PYSEN! hahahaha.. ull-pysa meg!

Ja, erru gal..du må ha ullsokk på! hvordan skal det ellers gå! jeg kan strikke noen ruge-på-vogna-tova-tøfler til deg vettu!!

natt-i-natt.

ikke la noen melde deg til BV for å rugge for hardt nu!

Skrevet

http://www.amazon.com/Fisher-Price-Constant-Motion-Plug-Swing/dp/B000BWXOGO/ref=tag_tdp_sv_edpp_i

kanskje du skal kjøpe en sånn til vesla. passet en unge når jeg var au-pair som bare sovnet i sånn om dagen.. hehe. Vet om folk som har vært så desperate at ungene har sovet i de om natten også. Mange har rygg som kan bli lagt litt bakover, også husker de av seg selv. kjøpte en til lille når hun var nyfødt men hun ble grønn i anskitet og spysjuk. haha.

Skrevet

*kikker meg rundt uten å oppdage BVsnusker*

Trur det er trygt! Men man vet jo aldri;)

JA!, Mekke tøfler til meg! Pliz pliz?!

God natt:)

Skrevet

JEg har kikket på en sånn jeg kan sette vogna på jeg, som rugger for meg:)

DET hadde vært noe. Tror Kozy K har en og jeg lurte på å spørre om å låne når hun kommer tilbake til Norge:)

Skrevet

hehe, jeg får se ann det med tøflene. har enda et par igjen å strikke før denne familien ikke har tær som fryser, om jeg da ikke må lage 4 potesokker til pelsen også. hahahaha.

;p

Aldri trygt på dib vettu.

Skrevet

Ehmmmm, natta ja ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...