wowo Skrevet 14. september 2008 #1 Skrevet 14. september 2008 Hei Jeg har begynt å sjekke tappen og har inntil i dag knapt kjent den, den har vært hard og aldri kjent noe hull. Jeg hadde el-løsning på mandag som var, og skal vel da ikm neste mandag. Etter gammel syklus allerede på onsdag!! I dag kjente jeg tappen, veldig godt. Den var myk, litt flat og jeg mener jeg kjente et hull. Nå senere i kveld er den litt lengere opp, fortsatt flat og myk og rund(kjennes nesten litt større) men kan ikke kjenne hullet.. Er veldig bakoverlent... Hva kan dette være??????, skal jo ikke være åpen midt i mellom, og heller ikke så myk( ut i fra jeg har forstått)....
wowo Skrevet 15. september 2008 Forfatter #2 Skrevet 15. september 2008 jeg dytter litt, lurer sikkelig på dette. Tappen er helt lik i dag!! Noen? Har lest på pernille men får det ikke helt til å stemme
Shiny84 Skrevet 23. september 2008 #3 Skrevet 23. september 2008 fant dette "gamle" innlegget, og du er gravid nå eller wowo? mins å ha lest at du har klart det:) min tapp er helt lik det du beskriver her, myk, glatt høyt oppe, såvidt jeg rekker opp, og bakovervendt... dette gir meg håp vettu ikm til lørdag, aaaaaaaahhhh klarer nesten ikke vente, men det må jeg jo
wowo Skrevet 24. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. september 2008 Hei Jo er gravid jeg nå Tappen var sånn mandag, tirsdag eller onsdag ble den litt hardere... Torsdagen fant jeg ut at jeg var gravid. Men jeg har ikke tafset så mye, men fant denne forskjellen og det var tydelig "annerleders" Så spennede, hold meg oppdatert:)
Shiny84 Skrevet 24. september 2008 #5 Skrevet 24. september 2008 tok en test i stad da, men den var neg.. men syklusene mine er egentlig ganske lange, men jeg fant ut at jeg mest sannsynlig hadde el på lør 12 hadde slim lør til mandag mins jeg... kjennte tappen var åpen enten søn eller mandag.. hmm kanskje jeg ikke har ikm før etter helga da, blir ikke egget sloppet etter slim eller? Blir så forvirret av alt dette el greine.. men jeg skal teste på lørdag har jeg bestemt meg for da, sellom det muligens er litt tidlig, hi, hi..
wowo Skrevet 24. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 24. september 2008 Ut i fra "pernille sidene" blir det sluppet da tror jeg. Men jeg er ikke en ekspert på dette. Jeg fant ut at min el-løsning (ut fra testene) var senere enn jeg trodde og fant ut at jeg var gravid tidligere dersom det skulle gå 14 dager fra neg. el-test til pos. grav-test, her gikk det 9 dager. Greit at jeg ble gravid på denne runden tror jeg, ellers hadde jeg blitt sprø.. Får håpe spiren sitte hos deg, hvor lange sykluser har du?
Shiny84 Skrevet 24. september 2008 #7 Skrevet 24. september 2008 fra jan til april var de på 32 dager, men så begynnte de plutslig å bli lenger.. fire dager lenger for hver gang..., merklig.. så var oppe i hmm var det 42 dager sist gang, fikk tr 25 aug, men ettersom jeg vet... nesten hvertfall at el var rundt 12 så blir det vel uansett 14 dager etter det..!!?
wowo Skrevet 24. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 24. september 2008 Kipt når det er så ustabil.... Men er ikke lenge til ikm for deg da. Som sagt ble tappen min hadere en eller to dager før jeg tester pos. Hold med oppdatert, skal krysse fingerene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå