Gå til innhold

Jippi..er blitt gravid med nr 2 ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Yes.. på onsdag 10. september så testa eg meg og den var positiv. Så då får eg ein mai baby til...:) Terminen blir vel rundt 23.mai trur eg.. Gledar oss masse til vi får ein til, og at joachim skal bli storebror. Det blir akkurat 2 år mellom dei og det er jo ein passeleg aldersforskjell!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grattis.

Så kjekt da. 2 år er kjempe fin aldersforskjell:)

Skrevet

mange dager på overtid var du før du testa?

Skrevet

Eg testa meg den dagen eg skulle ha mensen og det slo ut med ein gang.

Skrevet

Gratulere så masse!!!:) Jeg venter også nr.2. Hvor "langt" er du på vei hvis du har termin 23 mai? Det blir 2 år og 5 mnd i aldersforskjell på mine to, synes det også er en grei aldersforskjell.

Skrevet

Ut i frå barnimagen sida og terminkalkulatoren så skal eg vera i mi 5. svangerskapsveka. Har ikkje vore hos legen enda og fått ein termin der men trur at rundt 23. skal vera rett! Kor langt er du på vei? Og kor tid er din termin?

Skrevet

Gratulerer:) Så koselig:)

Prøver menge meg litt her jeg..... Jeg har termin 17 mai, med nr 2. Det blir da 2 år og 3 mndr mellom de:)

Spennende å se hvordan det går:) Gleder oss veldig!

Hadde dere et greit svangerskap sist? Noe forskjell foreløbig?

Skrevet

På meg er det forskjell fra sist. Hadde ikkje så mange symptomar sist, men nå har eg fått masse gass, oppblåst mage, stikke smerter og er meir sulten enn forrige gang. Det som er likt er at eg hadde oppblåst mage elles så er det ikkje likt.

Det blir spennande og sjå kossen det går:)

Det er veldig kjekt å snakka med andre og som skal ha i mai!! Mine venner har og barn men vi har aldri gått gravide saman og det er jo kjekt å gå gravid saman med noken. Er litt kjedelegt å gå aleina fordi om eg gledar meg masse;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...