Sasiemta ♀ ♀ ♂ Skrevet 14. september 2008 #1 Skrevet 14. september 2008 Snuppa blir 4 år i oktober, og kan HELE alfabetet! Hun kan det i rett rekkefølge, og i tilfeldig. Hun kan også skrive alle bokstavene. Kan skrive navnet sitt, lillesøster sitt og nesten mitt... Hun er kjempeinteressert i bokstaver! Håper det fortsetter!
Dailis Skrevet 15. september 2008 #3 Skrevet 15. september 2008 Så flink hun er! Neppe riktig sted å legge det ut;)
Sasiemta ♀ ♀ ♂ Skrevet 15. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. september 2008 Hvorfor ikke? Trodde skravlesiden var for det meste man har på hjertet? Hm...
La Perla Skrevet 15. september 2008 #5 Skrevet 15. september 2008 Da er hun kjempeflink! Min gutt kan bare...kanskje 7-8 av dem. Klart det er moro når barnet er interessert i bokstaver og kan mange av dem. Da han dere sikkert snart begynne å leke med å lage ord og lese, så kan hun sikkert både lese og skrive før skolestart. Min gutt er litt interessert, men ikke sånn kjempe. Jeg stresser ikke noe med det, for ingern av de to eldste kunne lese da de begynte på skolen, men ble likevel raskt superflinke. Men når jenta liker det, så er det jo bare å følge opp!
Sasiemta ♀ ♀ ♂ Skrevet 15. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 15. september 2008 Vi følger det litt opp. Kjøper sånne A-B-C-blader o.l. Prøvde meg på små ord her om dagen(BIL, MUS, HUS, o.l.), men det var ikke sååå gøy. Men, men... Det kommer vel det og. Jeg synes hun er kjempeflink. Jeg kunne LANGT fra så mange bokstaver da jeg begynte på skolen! Kunne skrive navnet mitt ja, men ikke hele alfabetet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå