Magandang anak ko Skrevet 14. september 2008 #1 Skrevet 14. september 2008 I alle oppussingsblader, nettsider osv er alt hvitt. Nesten alle kjøkken som blir pusset opp blir hvite. Er det bare jeg som synes dette? Er litt lei av at alt skal være hvitt...
Tommage♀♂ Skrevet 14. september 2008 #2 Skrevet 14. september 2008 Synes det begynner å bli mørkere igjen jeg nå. Glansede, svarte kjøkken er dritstilig!
Gjest Skrevet 14. september 2008 #3 Skrevet 14. september 2008 Åy, jeg synest jeg sjelden ser hvit lenger. Er jo mye kjøkken ute i feks eik! Nice! Rødt er jo en motefarge for tiden..... Røde detaljer, som feks røde plater. Ikke min smak, men jeg ser det overalt synest jeg. Jeg synest faktisk ikke det er så mye hvit lenger. Hvit blir vell kanskje brukt en del siden det blir regnet som en "trygg" farge. Nå er det mer grått, enn beige og eggehvit som er "safe". Vi er på vei inn i en grå periode.
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 14. september 2008 #4 Skrevet 14. september 2008 Jeg synes lyse vegger er vel og bra, det gjør rommene større og åpner for muligheter til å skifte stil når en vil. MEN jeg liker heller ikke den oversterile stilen som er på vei inn. Gi meg lyse rom med fargerikt/mørkt interiør takk
Gjest Skrevet 14. september 2008 #5 Skrevet 14. september 2008 Synes ikke det er så mye hvitt lenger i grunn Men det hadde ikke gjort meg noe som helst for jeg elsker hvitt og lyst interiør hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå