Lykkeliten og jeg Skrevet 14. september 2008 #1 Skrevet 14. september 2008 Jeg har bestilt meg litt scrappeutstyr som jeg kan pusle med på kvelden. Bedre enn å surfe på nettet og glo på tvboksen hver eneste kveld.
noLadyjustME Skrevet 14. september 2008 #2 Skrevet 14. september 2008 hehe, alenetiden på kvelden er så kort at jeg føler så vidt jeg får tid til å sitte bare rett opp ned i sofaen:p enten rydder jeg eller vasker klær,setter inn/sorterer i bilder, leser Donald-veeldig barnslig jeg:D koser og steller hunden... Prøver rett og slett å slappe av:) Scrap-booking hørtes kjekt ut da!)
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 15. september 2008 #3 Skrevet 15. september 2008 Sitter litt på nett, rydder litt, slapper av, leser en bok og drikker te, prater i telefonen, skriver litt dikt og sover:P
RachaelRay Skrevet 15. september 2008 #4 Skrevet 15. september 2008 Sitter litt på nett, strikker, syr, scrapper... og gjør husarbeid. Og prater i telefon :-)
hgutto Skrevet 15. september 2008 #5 Skrevet 15. september 2008 data, tv, rydde, ordne bilder og tenkt nå jeg skulle gjenoppta hekle kunsten min.. .. og så er jeg glad i å les..
Anonym bruker Skrevet 15. september 2008 #6 Skrevet 15. september 2008 Når gutten er i sengs og leksene er gjort, så sitter jeg og brodere en times tid, samtidig som jeg ser på tv. Drive å brodere høstbilde nå. Jeg har en hel vegg som jeg har tenkt å fylle med bilder av de 4 årstidene som jeg selv har brodert
Anonym bruker Skrevet 15. september 2008 #7 Skrevet 15. september 2008 Åh...jeg leser også Donald, he he. Skal jeg slappe av etter en lang dag, så sitter jeg og leser Donald.
Gjest Skrevet 15. september 2008 #8 Skrevet 15. september 2008 Jeg strikker, broderer og generelt laging av ting. Det blir mest foran tven, ssiden at symaskina er på barnerommet. Ellers gjør jeg ikke så mye:) Jo, jeg blogger det jeg lager og sånn da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå