Gå til innhold

Hva gjør dere på kveldene ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bestilt meg litt scrappeutstyr som jeg kan pusle med på kvelden. Bedre enn å surfe på nettet og glo på tvboksen hver eneste kveld.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe, alenetiden på kvelden er så kort at jeg føler så vidt jeg får tid til å sitte bare rett opp ned i sofaen:p

enten rydder jeg eller vasker klær,setter inn/sorterer i bilder, leser Donald-veeldig barnslig jeg:D koser og steller hunden...

Prøver rett og slett å slappe av:)

Scrap-booking hørtes kjekt ut da!:o)

Skrevet

Sitter litt på nett, rydder litt, slapper av, leser en bok og drikker te, prater i telefonen, skriver litt dikt og sover:P

Skrevet

Sitter litt på nett, strikker, syr, scrapper... og gjør husarbeid. Og prater i telefon :-)

Skrevet

data, tv, rydde, ordne bilder og tenkt nå jeg skulle gjenoppta hekle kunsten min.. :).. og så er jeg glad i å les..

Skrevet

Når gutten er i sengs og leksene er gjort, så sitter jeg og brodere en times tid, samtidig som jeg ser på tv. Drive å brodere høstbilde nå. Jeg har en hel vegg som jeg har tenkt å fylle med bilder av de 4 årstidene som jeg selv har brodert :)

Skrevet

Åh...jeg leser også Donald, he he. Skal jeg slappe av etter en lang dag, så sitter jeg og leser Donald.

Skrevet

Jeg strikker, broderer og generelt laging av ting. Det blir mest foran tven, ssiden at symaskina er på barnerommet.

Ellers gjør jeg ikke så mye:) Jo, jeg blogger det jeg lager og sånn da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...