Gå til innhold

Strømpebukser allerede?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om jeg må sette på 3åringen strømpebukse, eller er det litt tidlig? meldt 11 grader i morgen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Setter ikke på strømpebukse før det er 0 grader her i huset, men har "svette" barn da.

Skrevet

Her har vi hele, fete 2 grader om morgenen ved levering i barnehagen...

Så her er ulltøyet fremme allerede...

Skrevet

Ja har varm gutt selv,men i dag klaga han på at det var kaldt ute.. nei får vente litt til:)

Skrevet

11 grader blir for varmt, synes jeg... Bruker fora bukse, vi... Den er litt mykere å ha under parkdress eller regntøy... Blir nok ikke strømpebukse før det er under 5 grader...

Skrevet

Brukt strømpebukse et par uker alt vi. er litt kjølig om morgonen her, så da tar de den heller av i løpet av dagen i bhg.

Skrevet

vi har 2 grader ved levering i barnehage og lille har ulllongs, og ullfrottebukse under regntøyet ja.

Skrevet

Hos oss er det fortsatt så varmt at vi velger tynne bukser og t-skjorte....

Men så fort sola er borte merker vi godt kulden som faktisk er i luften nå!! Er vell ikke lenger til vi må frem med mer klær tenker jeg.

Gleder meg jeg! Kjenner jeg er litt sliten av varmen som har vært i hele sommer :/ Tror det er første gang jeg har sagt det.....!!

Skrevet

Her er det rundt 3 grader på morgenen nå, og har ikke begynt med strømpebukse til minste på 3,5 enda. De er jo ikke ute så tidlig på morgenen, og det blir fort 11-12 grader utover dagen. Men jeg lurte på det samme idag, og spurte søstera mi som jobber i barnehage. Der hadde ingen begynt med strømpebukser enda, men de minste har på tynn dress når de leker ute.

Skrevet

Jeg leverer sønnen min i b.hagen ,ed joggedress og ullundertøy, så får de heller plukke av de ytterste klærne om det blir for varmt utover dagen... Syns det er rimelig kjølig på morran nå.

Skrevet

Synes det er litt tidlig jeg for min del...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...