Mamma2OO5 Skrevet 14. september 2008 #1 Skrevet 14. september 2008 Lurer på om jeg må sette på 3åringen strømpebukse, eller er det litt tidlig? meldt 11 grader i morgen..
Joikaboll@ Skrevet 14. september 2008 #2 Skrevet 14. september 2008 Setter ikke på strømpebukse før det er 0 grader her i huset, men har "svette" barn da.
Gjest Skrevet 14. september 2008 #3 Skrevet 14. september 2008 Her har vi hele, fete 2 grader om morgenen ved levering i barnehagen... Så her er ulltøyet fremme allerede...
Mamma2OO5 Skrevet 14. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. september 2008 Ja har varm gutt selv,men i dag klaga han på at det var kaldt ute.. nei får vente litt til:)
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 14. september 2008 #5 Skrevet 14. september 2008 11 grader blir for varmt, synes jeg... Bruker fora bukse, vi... Den er litt mykere å ha under parkdress eller regntøy... Blir nok ikke strømpebukse før det er under 5 grader...
snartmammapåny Skrevet 14. september 2008 #6 Skrevet 14. september 2008 Brukt strømpebukse et par uker alt vi. er litt kjølig om morgonen her, så da tar de den heller av i løpet av dagen i bhg.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 14. september 2008 #7 Skrevet 14. september 2008 vi har 2 grader ved levering i barnehage og lille har ulllongs, og ullfrottebukse under regntøyet ja.
Gjest Skrevet 14. september 2008 #8 Skrevet 14. september 2008 Hos oss er det fortsatt så varmt at vi velger tynne bukser og t-skjorte.... Men så fort sola er borte merker vi godt kulden som faktisk er i luften nå!! Er vell ikke lenger til vi må frem med mer klær tenker jeg. Gleder meg jeg! Kjenner jeg er litt sliten av varmen som har vært i hele sommer :/ Tror det er første gang jeg har sagt det.....!!
Gurine Skrevet 14. september 2008 #9 Skrevet 14. september 2008 Her er det rundt 3 grader på morgenen nå, og har ikke begynt med strømpebukse til minste på 3,5 enda. De er jo ikke ute så tidlig på morgenen, og det blir fort 11-12 grader utover dagen. Men jeg lurte på det samme idag, og spurte søstera mi som jobber i barnehage. Der hadde ingen begynt med strømpebukser enda, men de minste har på tynn dress når de leker ute.
mor_til_2_84 Skrevet 14. september 2008 #10 Skrevet 14. september 2008 Jeg leverer sønnen min i b.hagen ,ed joggedress og ullundertøy, så får de heller plukke av de ytterste klærne om det blir for varmt utover dagen... Syns det er rimelig kjølig på morran nå.
*musefis* med 2 store og 2 små Skrevet 15. september 2008 #11 Skrevet 15. september 2008 Synes det er litt tidlig jeg for min del...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå