Gå til innhold

Barn som ser.. Min sønn ser.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg våkna en morgen i halv seks tiden av at sønnen min på 3 år lå å gråt hysterisk under dyna si, og jeg prøvde å få ut av han hva det var. "mannen står å ser på meg, han står i vinduet og vil ikke gå vekk!!! DEEEER!!!!" Helt krakilsk.

Jeg åpna gardina og sa at nei, her er ingen mann, lille venn, hvem skulle det være??

"Mannen som ligger nedi rasahuset" sa han...

Jeg stod opp og kokte meg en kopp kaffe, og da jeg satte på radioen fortalte de at det hadde rast sammen ei blokk 100m nedom oss og det var 6 savna personer... Det var da det raste i Ålesund. Da frøys jeg bra på ryggen, for dette har skjedd mange ganger nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du må slutte å se Åndenes makt! Alltid de uskolerte og hjemmeværende husmødrene som "ser" eller opplever slike ting.

Skrevet

Åhh ok...det var skummelt:=) Da ville nok jeg også blitt temmelig kald ja:=(

Skrevet

Ja, vi hadde store problemer med dette her. Var til slutt til en synsk healer, som dempet følelsene som følger synene. Dette har roet det hele ned. Ingen flere mareritt, heldigvis.

Han sa at de synene ungen fikk, var egentlig for "voksne", slik at barnet ikke klarte å forstå det det tok inn. Derfor ble det så skummelt, og endte ofte med mareritt.....

Skrevet

Synsk HEALER? haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... tror jeg ler meg i hjel her!! Hvorfor bruker norske sykeehus milliarder med kroner på diagnoseutstyr, når vi kunne anstatt "synske healere"?

Skrevet

Takk for tipset, jeg tror jeg tar han med til en jeg også. Det er perioder hvor det ikke er noe, så er det perioder der han ser fryktelig mye. Var det periodevis med barnet ditt også?

Skrevet

Ok hun MÅ jo være hjemmeværende eller i jobb uten utdannelse!!!??

Off så tragisk du er!:=( Lurer på hvorfor folk som deg ØNSKER å lage så dårlig stemning her på dib?Hvilke menniskesyn har du egentlig?

Skrevet

Ja, er det ikke dumt..? De kunna spart seg ufattelig mange penger og fått ned sykehuskøene..! Flere burde gå til healer.

Skrevet

Å herregud så skummelt. Må jo være fryktelig for han da.Hadde nok blitt en smule kald nedover ryggen jeg og ja.

Skrevet

Ja, det var periodevis. Og det kom kommentarer på dagtid, som jeg i ettertid fikk vite stemte. Derfor vet jeg at ungen "ser". Det var for mye til å være flaks og tilfeldigheter i de kommentarene.

Jeg har hatt mine egne opplevelser, så jeg vet litt om hva det er ungen opplever. Men bank i bordet, etter den timen hos healer, så har det ikke vært mer slike angstfylte mareritt. Ungen var jo helt hinsides i blikket, hylte og skrek, og nektet meg å trøste. Virket nesten redd meg, helt til det på en måte var over.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...