Gå til innhold

dilla på isbiter, og BLÅ AJAX!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har helt ekstremt sug etter å sniffe på den blå ajaxen, og aldri før har vinduer, speil, benker og flater vært så gullende rene som de er nå..og jeg nyyyyyyyyter å vaske dem, blir helt i skyene av lukten.. føler meg jo helt merkverdig der jeg sitter i stolen å LENGTER etter lukten..

kan jeg ha mangel på no aent enn skruene i hodet?=p

har sinnsykt dilla på isbiter også..går gjerne 10 brett om dagen...men heldigvis er d bare fråssent vann d da=) så ikke no å bli lost i hodet av..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt dilla på blå comort tøymykner, doc halslinser og sukkererter :P

Det er jo ille med doc da, mye kalorier i 2 poser om dagen...

Skrevet

Jeg tror jeg fant ut at det er ca en middag i to poser hehe.

Bare noen dager igjen så jeg knasker i vei ;)

Unga har til og med begynt å like doc- sønnen min spør etter "fart nam nam". Han er 2,5år :)

Skrevet

haha, japp, stemmer bra d, ca 1 middag.. men pytt på=) du er graviiid, kos deg mener nå jeg=D

jeg er jo kjempehåpløs når d kommer til kropp, utseende og telling av kalorier, men tro meg, jeg har mye mindre begrensninger og gir lettere etter for å kose meg nå som jeg er gravid, enn t vanlig. og jeg synes jeg fortjener d:)

men jeg er glad jeg har dilla på isbiter da, og ikke big mac:P

Skrevet

Oi, det var noen kalorier i en pose knott også ja, som jeg har dilla på.. Skal fader meg kjøpe isbiter imorra. For det knaser like godt!!! :-)

Skrevet

jiff VÅTMOPP *sikle*

Jeg sniffer pakken hehe, synes det lukter helt himmelsk!

Synes i grunn alt av sånne litt sterke vaskemidler lukter godt om dagen, men våtmoppen er det nydeligste altså :)

Skrevet

Jeg har hatt helt kick på reddiker i hele sommer.... Av alle ting.... Og nå får jeg ikke tak i de lenger, for sesongen er over. Savner dem veldig :-(

Skrevet

Hehe, jeg har en litt farligere dilla, elsker å fylle bensin nå, deilig lukt!! Men ikke akkurat sunt for babyen, eller meg selv, så må jo bare tvinge meg selv vekk fra bensinpumpene :)

Skrevet

Så noen skrev om blå comfort tøymykner her!! GUUUD! Jeg elsker den lukta! Vasker klær HELE tiden, og blir nesten litt deppa når vaskekurven er tom. haha ;) Ellers er jeg også innmari opptatt av at alt skal være RENT! Og lukte RENT! får helt fnatt av rot og møkkete ting. huff og huff. :P Lukta av klor er jeg ikke helt avhengig av enda,men det å vaske med klor får alt RENT og sterilt! haha :P vi blir jo helt fanatiske av å gå gravide jenter!!!! ;)

Skrevet

jeg har også dilla på vaskemiddler som lukter litt sterkt. og bensin..mmmmm! og desverre neglelakkfjerner.

har også lenge hatt skikkelig lyst på sand, stein og mur.

man blir jo litt gal av dette! får vann i munnen liksom.

men jeg vasker ikke så mye da, lukter bare på flaska isteden, smart jeg :P

Gjest Nydelige Christina+HØYGRAVID!
Skrevet

Vi har kjøleskap med 3 forsjellige isbit typer da så jeg knasker myyyye nami nami!!!:)

Ellers så fylte jeg bensin på bilen på fredag og måtte tvinge meg selv til å ikke sniffe inn lukten av bensin!!! uffameg men lukter jo godt.

Jeg spiser mye lovehearts...ikke særlig sunt det heller men men, jeg spiser ikke mye annet dritt da.

Skrevet

ooohh, kjellerlukt... naaam..

Skrevet

Jeg har noen vinduer og et par speil her, som sårt trenger en pussing. ;)

Skrevet

Jeg kan komme å pusse og gni jeg!

er rett før jeg begynner å drikke av flaska jo.. blir helt psyko=p

Skrevet

Ha,ha må bare le litt.

Har aldri før vært så opptatt av tøymyknere og ting som lukter.Eksprimenterer hele tiden med både vaskemidler og luktelys..mmmmmmmmm:)

Skrevet

Ja, også lukten av tippex! Og neglelakkfjerner, mmm! Ellers spiser jeg mye salt lakris nå for tiden....ikke så sunt kanskje, men hjelper mot avt blodtrykk i det minste!

Skrevet

hehe...eg e dilla på JIF(kvit) lukten..den lukter så herlig eg sniffer dn heiletia...)))....

Skrevet

ja her nyter vi bensin lukta, ahhh jeg står og stor koser meg når jeg fyller bensin, også lukter det utrolig godt av sprittusj, ikke helt bra det siste men det er bare på jobben jeg er borti tusjen og jeg jobber ikke så mye lenger så da går det nok bra =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...