Anonym bruker Skrevet 14. september 2008 #1 Skrevet 14. september 2008 hvor langt kan man gå med flørting før dere vil kalle det for å være utro? jeg har det helt supert sammen med samboeren min, vi har vært sammen siden jeg var 17 år, er nå 25, men av og til nå følere jeg liksom at alt er en vane. vi har to flotte barn sammen, men vi finner liksom aldri på noe morsomt sammen. Følere aldri at vi er romantiske, at vi kan fløre med hverandre, er bare barn-jobb-barn-og så er det kvelden og legge tid. I det siste nå har jeg fått litt kontakt med en på internett som jeg flørta litt med da jeg var veldig ung, og da blir det til at vi sender sånne koselig små beskjeder til hverandre, flørter kanskje litt med noen meldinger.... jeg har ikke sagt dette til samboeren min, for det kommer jo aldri til å bli noe mer enn bare dette... jeg savner det å kunne flørte litt, være litt sånn ny-forelska!
Anonym bruker Skrevet 14. september 2008 #2 Skrevet 14. september 2008 Hvorfor ikke sende romantiske tekstmeldinger til mannen din? Jeg syns det er lite som skal til for å skape litt spenning og romantikk i hverdagen. En lapp på hodeputen, blomster levert på døren, en flørtete e-post som han får på jobben, et uventet, plutselig forførende blikk........ Vend flørten mot mannen din, det er da du får mest igjen for det!
Anonym bruker Skrevet 14. september 2008 #3 Skrevet 14. september 2008 Hei HI! Sånn som du skriver nå var starten på ødeleggelsen av forholdet til en svært god venninne av meg. Hun forelsket seg etterhvert i vennen sin. Bestemte seg for å skille seg fra mannen sin til fordel for denne vennen. Nå sitter hun uten mann og greier ikke å finne en skikkelig kar fordi hun sammenligner alle med sin første mann. Så gjør som hun andre skriver her. Vend flørten mot din mann istedet. Du kan jo også prate med han om at du trenger litt mer spenning i hverdagen og at du er åpen for nye ting. La han ta initativet til en heftig flørt. Kjøp kama sutra legg den fra deg på hodeputen hans med en spesifikk side åpnet(har han iq over 60 så vil han ta hintet). Div oljer. Blad. Silketørkler, send heftige beskrivelser av hva du vil gjøre med han når han kommer hjem. Send ungene bort til besteforeldre en helg. Lag dessert kun iført undertøy mens mannen din ser på og visper litt krem til desserten. Avtal hemmelige møter på kinoen og lat som at dere ikke kjenner hverandre. Mannen min passer veldig godt på å overraske meg. Han kan pluttselig dukke opp rett bak meg mens jeg tar oppvasken og hviske inn i øret mitt alt han har lyst til å gjøre med meg i detalj mens han lar hendene jobbe litt under trusa mi. Rett som det er kommer han hjem etter en tur på butikken med blomser og et lite søtt kort til meg. Bruk fantasien jente!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå