Carina med lykkebobler i magen Skrevet 14. september 2008 #1 Skrevet 14. september 2008 Endelig har jeg passert 12 uker! Jippi!
Gjest Skrevet 14. september 2008 #2 Skrevet 14. september 2008 Her kommer jeg også, så deilig å komme over til andre trimester:-)
:*lillefru*:har født*: Skrevet 15. september 2008 #3 Skrevet 15. september 2008 Gratulerer så mye med 12 fullgåtte uker & velkommen hit til 2.trimester ) Håper at du får en fin tid her inne!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå