Kokkeli nyter våren:) Skrevet 14. september 2008 #1 Skrevet 14. september 2008 hun ville kommer her å hjelpe å vaske og rydde i huset i morgen. Det var herlig. Er så godt å få hjelp nå før termin slik at det blir litt orden i saker og ting.. Har ikke alltid hatt like godt forhold til min svigermor så er så glad for at det ser ut som ting er i ferd med å snu.. Får bare håpe det fortsetter for hun er veldig kjekk, og barna liker henne godt:)
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 14. september 2008 #2 Skrevet 14. september 2008 Så deilig da;) Håper det gode forholdet fortsetter,ja. Ha en fin dag i morgen;)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 14. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. september 2008 Takk i like så. Men jeg blir egenlig veldig stresset av når folk hjelper meg i mitt hus når jeg ikke klarer å gjøre så masse selv. Føler jeg ikke strekker skikkelig til. Er slik når min mor også kommer her og vil hjelpe. Setter veldig pris på at de kommer å hjelpe. Er evig takknemlig, for blir masse for mannen min nå med full jobb, to barn og ei kone som ikke klarer noe særlig husarbeid.. Men er slik at jeg vil verte opp mine gjester, selv om det er mor/svigermor..Liker ikke å sitte å se på at andre jobber.. hehe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå