My_sunshine Skrevet 14. september 2008 #1 Skrevet 14. september 2008 Skal ha dåp 28 september. Føler jeg har fått unna det meste, men lurer på om det er noe jeg kan ha glemt ( har ikke hatt/ vært i dåp før ) Gjestene er invitert, bordkortene er laget,bordpynt er kjøpt, lokalet er bestilt, maten er bestilt, har avklart med hvem som tar med kaker, skal bestille blomster i morgen, har fått faddre. Dress, kjole og dåpskjole henger klart. Har jeg glemt noe tro? Skal ikke være lett å holde kontroll på alt mulig
Anonym bruker Skrevet 14. september 2008 #2 Skrevet 14. september 2008 Drikke til maten, kaffe til kakene? Evt likør til kaffen o.l....
My_sunshine Skrevet 15. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. september 2008 ja, drikke og kaffi må jeg kjøpe. servietter har jeg kjøpt. :0)
Gjest Skrevet 15. september 2008 #5 Skrevet 15. september 2008 Fotoapparat / film / kort. Evnet. videokamerea. Avtale med noen om å filme / ta bilder i kirken (hvis dette er lov). Pynt+ lys til gavebord. Duker?? Mat til dåpsbarnet (hvis du ikke fullammer)
Anonym bruker Skrevet 23. september 2008 #6 Skrevet 23. september 2008 hmm er det vanlig med alkohol i dåp?? noen som nevner likør over her????????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå