Anonym bruker Skrevet 14. september 2008 #1 Skrevet 14. september 2008 Med fosteret? Er så redd for dette!
Anonym bruker Skrevet 14. september 2008 #2 Skrevet 14. september 2008 Jeg tror de regner med at 10-25% av alle befruktede egg går til grunne før det blir et barn ut av det. Hovedårsaken til at forsteret går til grunne er at det har skader som er uforenelig med liv, og således støtes ut så tidlig som mulig av kroppens egne forsvarsmekanismer. Det kan selvfølgelig også skyldes andre ting, og kvinner som opplever sin 3. abort vil få tilbud om utredning. Selv har jeg bare 50% suksessrate hittil. Har mistet 2 stk. Eneste jeg har å si til trøst er at det faktisk er bedre å miste et foster det er noe alvorlig galt med, enn å bære frem et ikke levedyktig barn eller et svært multihandikappet barn. Sånn sett er det faktisk en positiv ting at fostere aborteres, selv om det er en stor sorg for de fleste som opplever det. Man kommer videre, men aldri over det, selv om livet skulle bestå av uendelig med dager. Det betyr på den annen side at 75-90% av alle befruktede egg bæres frem til fødsel. Og det er svært god statistikk egentlig :-) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå