mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 14. september 2008 #1 Skrevet 14. september 2008 Så nå tror jeg sannelig at det er natta:o) Håper dere har kost dere masse i helgen, for det har jeg.... Og i morgen når alt har stilnet skal jeg oppdatere meg litt:o) Noen fordeler er det jo med å ikke ha en jobb...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 14. september 2008 #2 Skrevet 14. september 2008 Hihihihi, ja som nevnt tidligere, vi er ikke 20 lenger vet du:-) Selv om vi synes det er like artig å slå ut håret og danse hele natten! Sove godt da, og husk et stort glass vann før du legger deg! Eller, det var kanskje i går du burde husket det;-D
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 14. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. september 2008 Nei det ble ikke mye alkohol, så det er ikke så farlig. Men du verden så trøtt man blir......zzzzzzzzzzzz gjesp. Og før i verden, før denne dumme bekkendriten.... Da kunne man jo danse hele natten, men nå.......... Men joda, 20 er vi fortsatt, bare med 20 års ekstra erfaring:o)))
Gjest Skrevet 15. september 2008 #5 Skrevet 15. september 2008 Håper du fikk en god natt søvn da =) Er ikke bare bare å være partyløve altså.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå