Gå til innhold

Himmelblå del 3


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk ikke sett den i kveld for jeg ble sittende ute og skravle på terrassen. Prøvde å gå inn på nettet for å se den nå, men der er det jammen sprengt! Tydeligvis flere som skravlet seg helt bort i kveld der ute i det ganske land:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja og er ikke det hyggelig, at man fortsatt kan skravle med naboer og andre bekjente..... selv om det blir mørkt kl. 20 :o)

Skrevet

Jooooo!!! Kjempehyggelig er det:-))

 

Om man har trivelige naboer vel og merke:-)

Skrevet

Jeg har nå det jeg da. Men jeg går ikke av veien for å skravle litt med de jeg ikke er så stor fan av heller jeg da.....

Har jo ikke noe usnakket med noen, selv om jeg ikke liker alle jeg treffer:-D

Skrevet

Nei, man trenger faktisk ikke være enig med alle i alt hele livet:-)

Høflig, ydmyk og hyggelig derimot....ingen problem!

 

Nå har jeg sett del 3 forresten og det er virkelig en serie som får meg til å le, sippe og tenke:-) 3 ting på en gång!!!

Skrevet

Jeg får ikke lurt gubben til å la meg se det jeg....Går det i reprise tro??

Jeg så første episode,og det fenga meg ivertfall.

 

Skrevet

Du kan gå inn på nrk.no og se det på nettet!!! Superlurt:-)

Skrevet

kommer på nrk3, i kveld eller i morgen tror jeg :-)

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...