Attpåklatten :-)™ Skrevet 14. september 2008 #1 Skrevet 14. september 2008 Fikk ikke sett den i kveld for jeg ble sittende ute og skravle på terrassen. Prøvde å gå inn på nettet for å se den nå, men der er det jammen sprengt! Tydeligvis flere som skravlet seg helt bort i kveld der ute i det ganske land:-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 14. september 2008 #2 Skrevet 14. september 2008 Ja og er ikke det hyggelig, at man fortsatt kan skravle med naboer og andre bekjente..... selv om det blir mørkt kl. 20 )
Attpåklatten :-)™ Skrevet 14. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. september 2008 Jooooo!!! Kjempehyggelig er det:-)) Om man har trivelige naboer vel og merke:-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 14. september 2008 #4 Skrevet 14. september 2008 Jeg har nå det jeg da. Men jeg går ikke av veien for å skravle litt med de jeg ikke er så stor fan av heller jeg da..... Har jo ikke noe usnakket med noen, selv om jeg ikke liker alle jeg treffer:-D
Attpåklatten :-)™ Skrevet 14. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. september 2008 Nei, man trenger faktisk ikke være enig med alle i alt hele livet:-) Høflig, ydmyk og hyggelig derimot....ingen problem! Nå har jeg sett del 3 forresten og det er virkelig en serie som får meg til å le, sippe og tenke:-) 3 ting på en gång!!!
Gjest Skrevet 15. september 2008 #6 Skrevet 15. september 2008 Jeg får ikke lurt gubben til å la meg se det jeg....Går det i reprise tro?? Jeg så første episode,og det fenga meg ivertfall.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 15. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 15. september 2008 Du kan gå inn på nrk.no og se det på nettet!!! Superlurt:-)
frøydis m/ 4 Skrevet 15. september 2008 #8 Skrevet 15. september 2008 kommer på nrk3, i kveld eller i morgen tror jeg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå