Spaniella Skrevet 14. september 2008 #1 Skrevet 14. september 2008 Jeg er så SINT!!! Det må da gå an å sette et par vanlige, små sko i en garderobe uten at noen rett og slett rapper dem??? Vi satte skoene i garderoben mens vi var på svømming og VIPS! ble de borte, gitt. Var der sist for å se om noen hadde tatt feil uken før og kom for å levere dem tilbake, men nei da. Der var jeg visst i overkant naiv:) Så Østfoldinger: hvis noen kommer over et par SuperFit sko i str 21, rosa og beige med snøring, halvhøye, kan ikke dere sjekke om det er en navnelapp inni med marihøne på og et etternavn og et mobilnummer som begynner på 996? Og i så fall kontakte meg via PM? De skoene hadde nemlig høy affeksjonsverdi... (reell verdi var ikke høy) Rent bortsett fra at vi gjerne skulle hatt skoene, kommer giveren (en 82 år gammel dame) til å bli veldig lei seg hvis de ikke kommer til rette... Og snille deg, hvis du har tatt dem: vær så snill å levere skoene tilbake på svømmingen! Det er en liten jente som savner dem.
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 14. september 2008 #2 Skrevet 14. september 2008 Folk er bare så frekke at det er helt ekkelt... Hva i all verden får noen ut av å stjele noen barnejoggesko? Jeg mener, om man VIRKELIG har så dårlig råd, så har de meget billige sko på økonomisko. De kan man skaffe seg på ærlig vis!
Gjest Skrevet 14. september 2008 #3 Skrevet 14. september 2008 Fy flate så frekt! Håper du får dem igjen!
Stratos med 3 barn Skrevet 14. september 2008 #4 Skrevet 14. september 2008 Ja, vi ble kvitt en Reimadress i bhg i fjor og det er så innigranskauen irriterende!!!!
--arkin-- Skrevet 14. september 2008 #5 Skrevet 14. september 2008 det var vel ikke tilfeldigvis på østfoldbadet?? jeg har sluttet å sette skoene utenfor. Tar med inn og legger de i garderobe skapet. Mistet 1par converse og 1par puma sko til snella. Dette var en kort periode mellom episodene. det er så utrolig lavmål og stjele andres ting
Spaniella Skrevet 14. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 14. september 2008 Nei, Blekkspruten. Det er sikkert de samme som går igjen og stjeler ting. Jeg synes det er helt sykt å betale 1400 kr for et svømmekurs og så stjele klærne til de andre som er der. Men å miste en Reimadress -det er jo helt forferdelig! Skjønner ikke at det går an å ha samvittighet til sånt!
Spaniella Skrevet 14. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 14. september 2008 Og så i barnehagen da! Da må det jo være noen der? Det er enda verre. Stakkars deg!
Stratos med 3 barn Skrevet 14. september 2008 #8 Skrevet 14. september 2008 Det er dessverre ikke bare vi som har blitt kvitt noen klær i den bhg. Helt forferdelig synes jeg og vi bor i tillegg på et forholdsvis lite sted så jeg fatter ikke helt når de tør å bruke klærne. Kanskje de selger de! Aner ikke jeg, mentyver finnes derssverre overalt!
Gjest Skrevet 14. september 2008 #9 Skrevet 14. september 2008 Grrrr, så irriterende! Eldste sin Reimadress ble stjålet fra barnehagen i fjor vinter. Trass i at det var skrevet på dressen med navn og telefonnummer og STORE lapper i garderoben ang. dressen, så kom den ikke til rette. Og det var bare hun og en jente til i barnehagen med akkurat den dressen. Og dagen før lappene kom opp, så var det en annen jente der med make dress... hun hadde det verken før eller siden. Siden begge foreldrene hennes er narkomane, så mistenker jeg dem. Men ingen beviser og dressen kom aldri til rette. Det var jo fjorten hundre kroner rett i dass... Folk er FREKKE!!!!!!!!!!!!
jente,jente, ? Skrevet 14. september 2008 #10 Skrevet 14. september 2008 Å, så kjedelig. Håper skoene kommer tilrette igjen da.. Tråkig å bli frastjelt ting. Jenta mi ble frastjelt et par olabukser i bhg. De hadde vrt ute å leka, og hun hadde blöta seg ned. Voksne hadde hengt buksa på törk i törkeskapet. Da jeg kom for å hente henne, og de skulle hente buksa til meg var den borte.. Har aldri sett den igjen.. Kjedelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå