Attpåklatten :-)™ Skrevet 14. september 2008 #1 Skrevet 14. september 2008 Greit å være forbannet på eksen altså, men et sted går kanskje grensen!!! http://www.nrk.no/nyheter/utenriks/1.6182927
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 14. september 2008 #2 Skrevet 14. september 2008 Ja Gud forby at man har hatt en fortid.... He he he det er godt jeg ikke har så mange X-er og forholde meg til:o)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 14. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. september 2008 Haha, ja det kan du si. Jeg har såpass mye bilder av gamle flammer liggende her at jeg måtte satt av flere uker til retursjeringen.......men altså, om man er så bitter på eksen, så kan man kanskje bare kaste hele skiten da eller? For bildene minner jo om en fortid man ikke kan fjerne, uansett om man ønsker eller ei! Mye rart vi mennesker finner på....
Gjest Skrevet 15. september 2008 #4 Skrevet 15. september 2008 Enn å bruke energi på det der da.jaja,noen er bare slik. Har vel unger di der,og da skal liksom pappan viskes vekk??? Hmmm.Bitter og surmaga er hun vel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå