Gå til innhold

Da er man jammen bra bitter eller!?!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja Gud forby at man har hatt en fortid....

 

He he he det er godt jeg ikke har så mange X-er og forholde meg til:o)

Skrevet

Haha, ja det kan du si. Jeg har såpass mye bilder av gamle flammer liggende her at jeg måtte satt av flere uker til retursjeringen.......men altså, om man er så bitter på eksen, så kan man kanskje bare kaste hele skiten da eller? For bildene minner jo om en fortid man ikke kan fjerne, uansett om man ønsker eller ei!

 

Mye rart vi mennesker finner på....

Skrevet

Enn å bruke energi på det der da.jaja,noen er bare slik.

Har vel unger di der,og da skal liksom pappan viskes vekk???

Hmmm.Bitter og surmaga er hun vel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...