Scoopie Skrevet 14. september 2008 #1 Skrevet 14. september 2008 Jeg tok nylig en graviditetstest, da jeg en dag hadde symtomer på gravididet. Jeg har to barn fra før, og kjente igjen symtomene. På testen kom det en svak lilla strek. Men jeg er svært overasaket på at dette er mulig, da jeg hadde sex for ca. to uker siden, pluss at det var siste dag med mensen, i tilegg til det hadde jeg tampong.(flaut,mannen min jobber i utlandet, og er hjemme sjelden,hadde ikke tenkt å ha sex, hisset hverandre opp, så bare skjedde det.) For det 1, så venter jeg mensen om 14. dager, og 2 er tampongen, den hadde vel sugd opp all vesken, skulle jeg tro? Kan det være andre årsaker til at testen ble positiv? Jeg går ikke på noen slags medisiner.
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 14. september 2008 #2 Skrevet 14. september 2008 Hmm lilla strek? Hvilken type grav.tester har det? strimler kanskje? Ta en test til i morgen å se ;O)
okidok Skrevet 14. september 2008 #3 Skrevet 14. september 2008 Ble litt nysjerrig her. Hvordan er det mulig å ha sex med tampong???
Mamma til gullet og en i magen Skrevet 14. september 2008 #4 Skrevet 14. september 2008 Ja, det vil jeg også vite!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå