Gå til innhold

Første dagen i morra alene med 2 barn..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir rart i morgen tidlig... Størsta skal i bhg og vesla skal være med i vogna..

Lurer litt på hvordan morgenen blir men det går seg vel til...

Noen som har tips til rutiner?

Storesøster er 17 måneder og vesla er 4 dager:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjør klar storesøster først, klær og mat og allting, så vekker du babyen, ammer og kler henne før dere drar.

Sånn måtte jeg gjøre det hvertfall=)

Gratulerer med ny baby!

Skrevet

Takk takk... Får se hvem som våkner først... renger med at det blir vesla siden vi ikke er oppe før 9 til vanlig.. Men man veit aldri:)

Skrevet

Hos oss; synes alltid det er litt pes med de morgenene- men min kjære smører matpakken til frøkna. og så spiser hun frokost før han går- hvis jeg har pakket feridg -sekken hennes- og lagt fram klær til henne- ( noe jeg vet hun har lysst til å ha på) eller ev to valgmuligheter...) går det også kjappere- hvis jeg i tilegg har tenkt gjennom rekkefølgen på hva vi skal gjøre.. ordnet vogna- og stellebag osv- hvis jeg følger i BH- så er det ofte at jeg da ikke kommer hjemom før på ettermiddagen- og da må jeg jo ha med alt som trengs i løpet av dagen. . så hjelper det- meg-

Jeg er nemlig ikke veldig god på morgenrutiner og spesielt ikke hvis det blir krangling- og det hender ganske ofte med meg og frk.3år... MEn vi har det også veldig kos... og så - det som fungerer allerbest er når jeg ikke er trøtt- skal se om jeg klarer å legge meg før kl. 01. da blir jeg så mye blidere og mye mer effektiv.. og ikke minst - fordi vi ikke kjører, men går- bruker vi enten trillebrett- eller trehjulsykkel med et bånd på- sånn at jeg kan trekke litt i oppoverbakker....

vel dette var en lang avhandling.... god kveld.

Skrevet

jeg ordner 5 barn alene hver morgen..:)

yngste våkner 6, spiser å steller henne.

de to yngste gutta våkner ca 7, spiser å steller seg.

vekker de to som skal på skolen, de spiser å ordner det meste selv..:)

bare ta det med ro, kos dere masse så går det bra skal du se:))

Skrevet

Ja, skal ikke stresse med noe.. Det går seg vel til.. Bare uvant.. hehe...

Får ikke fått hjelp av samoern min heller han begynner for tidlig på jobb :(

Men klarer du 5 å skal jeg klare 2 hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...