Shabby Cheap Chic Skrevet 14. september 2008 #1 Skrevet 14. september 2008 Blir rart i morgen tidlig... Størsta skal i bhg og vesla skal være med i vogna.. Lurer litt på hvordan morgenen blir men det går seg vel til... Noen som har tips til rutiner? Storesøster er 17 måneder og vesla er 4 dager:)
Tommage♀♂ Skrevet 14. september 2008 #2 Skrevet 14. september 2008 Gjør klar storesøster først, klær og mat og allting, så vekker du babyen, ammer og kler henne før dere drar. Sånn måtte jeg gjøre det hvertfall=) Gratulerer med ny baby!
Shabby Cheap Chic Skrevet 14. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. september 2008 Takk takk... Får se hvem som våkner først... renger med at det blir vesla siden vi ikke er oppe før 9 til vanlig.. Men man veit aldri:)
cammiss Skrevet 14. september 2008 #4 Skrevet 14. september 2008 Hos oss; synes alltid det er litt pes med de morgenene- men min kjære smører matpakken til frøkna. og så spiser hun frokost før han går- hvis jeg har pakket feridg -sekken hennes- og lagt fram klær til henne- ( noe jeg vet hun har lysst til å ha på) eller ev to valgmuligheter...) går det også kjappere- hvis jeg i tilegg har tenkt gjennom rekkefølgen på hva vi skal gjøre.. ordnet vogna- og stellebag osv- hvis jeg følger i BH- så er det ofte at jeg da ikke kommer hjemom før på ettermiddagen- og da må jeg jo ha med alt som trengs i løpet av dagen. . så hjelper det- meg- Jeg er nemlig ikke veldig god på morgenrutiner og spesielt ikke hvis det blir krangling- og det hender ganske ofte med meg og frk.3år... MEn vi har det også veldig kos... og så - det som fungerer allerbest er når jeg ikke er trøtt- skal se om jeg klarer å legge meg før kl. 01. da blir jeg så mye blidere og mye mer effektiv.. og ikke minst - fordi vi ikke kjører, men går- bruker vi enten trillebrett- eller trehjulsykkel med et bånd på- sånn at jeg kan trekke litt i oppoverbakker.... vel dette var en lang avhandling.... god kveld.
mamman_til _♥♥♥♥♥ Skrevet 14. september 2008 #5 Skrevet 14. september 2008 jeg ordner 5 barn alene hver morgen.. yngste våkner 6, spiser å steller henne. de to yngste gutta våkner ca 7, spiser å steller seg. vekker de to som skal på skolen, de spiser å ordner det meste selv.. bare ta det med ro, kos dere masse så går det bra skal du se:))
Shabby Cheap Chic Skrevet 14. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 14. september 2008 Ja, skal ikke stresse med noe.. Det går seg vel til.. Bare uvant.. hehe... Får ikke fått hjelp av samoern min heller han begynner for tidlig på jobb Men klarer du 5 å skal jeg klare 2 hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå