:-)))) Skrevet 14. september 2008 #1 Skrevet 14. september 2008 Siden jeg flyttet til Bergen (fra Oslo) har jeg nesten mistet kontakten med en god venninne. Vi sees sjelden da jeg dessverre ikke har mye penger til turen over er jeg nesten aldri i Oslo. I starten skrev vi mye mail men etter hvert har hun sluttet med skrivingen. Traff henne i juni og siden har jeg ikke hatt kontakt med henne. Telefon er uaktuallt da hun kun har mobil, og jeg lite penger. Ikke ringer hun heller. Hun har ny jobb og mye arbeid og legger skylden der. Men denne gangen har jeg ikke lyst til å mase meg til kontakt og venter på at hun skal skrive i stedet. Er det dumt, eller burde jeg ta et hint. Hva ville dere gjort?
Gjest -<<- Skrevet 14. september 2008 #2 Skrevet 14. september 2008 Last ned skype, skaff deg et headset, ring når du lyster og se om dere fortsatt har god kontakt? Jeg suger også på å holde jevnlig kontakt med folk per brev/e-post. Det betyr ikke at jeg ikke liker dem lenger.
Mom2Two Skrevet 14. september 2008 #3 Skrevet 14. september 2008 Signerer pila, last ned skype!! Da kan dere snakke så lenge dere vil helt gratis. Holder kontakten med mange venner og familie i utlandet på den måten:-) Blir en del mobilringing i tillegg, men veldig kjekt å kunne snakke timesvis med bestevenninna mi på andre siden av jordkloden uten å tenke på kostnadene:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå