Frk. Sol Skrevet 14. september 2008 #1 Skrevet 14. september 2008 Det gikk på første forsøk det gitt:) Lykke til alle som jobber med saken! *SUPERGLAD I DAG*
Musemor med tre søte små Skrevet 14. september 2008 #2 Skrevet 14. september 2008 Gratulerer så mye og lykke til med svangerskapet ;-)
auro Skrevet 14. september 2008 #3 Skrevet 14. september 2008 Åhhhhhhhh.....gratulerer. Bare bittepittelitt sjalu. He,he.... Lykke til:-)
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 14. september 2008 #4 Skrevet 14. september 2008 Gratulerer!!! Hvor ofte hadde dere sex? Teste du med EL-tester?
Nina-med passasjer Skrevet 14. september 2008 #5 Skrevet 14. september 2008 GRATTIS- og lykke til på ferden=)
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 15. september 2008 #7 Skrevet 15. september 2008 Gratulerer så mye, og kos deg masse i svangerskapet!!!
Gjest Skrevet 15. september 2008 #8 Skrevet 15. september 2008 Gratulerer! Er det første barn? Vi klarte det også på første gangen sist gang, denne gangen har det tatt mer tid...(tror jeg er gravid nå jeg og...men tidlig). Ingenting er gitt når det gjelder å lage barn :-) Lykke til i svangerskapet!
Frk. Sol Skrevet 15. september 2008 Forfatter #11 Skrevet 15. september 2008 Hehe.. Kjekkt med så mange lykkeønskninger:) Vi har vel egentlig tatt en liten helgradering og hatt oss til hver kveld vi;P Må man så må man:D Brukte ikke EL-test, for jeg har mensen på så rare tidspunkt (alt fra hver 3 uke til hver 6 uke). Dette blir barn nr to. Og tredje graviditet.. MORO!! Håper å se mange fler av dere i mai klubben!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå