Gå til innhold

hva ville dere gjordt?

<3 mamma til 2 jenter <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi har fått ett tilbud på jobben om og få være med på en studietur til london fra en torsdags kveld til søndagskveld i november og jeg er så usikker på om jeg skal bli med for det vil isåfall bli første gang jeg reiser ifra jenta mi og jeg vet ikke om jeg klarer det.jeg er ganske knyttet til gojenta mi og jeg klarer meg så vidt ikke uten henne en kveld en gang!så da tenker jeg bare hvor fælt det kommer til og være uten henne sååå leenge!!men jeg vet jo at hun kommer til og ha det kjempefint sammen med pappaen sin!hva ville dere gjordt?jeg klarer ikke bestemme meg!jeg kjenner jeg blir lei meg bare på tanken av og reise fra henne!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner hvordan du har det. er inv med på to helgesamlinger med jobben før jul. Men har avslått. Nå vet jeg ikke helt hvor gammel jenta di er da, men sønnen min er bare 13 mnd og jeg ammer 3 ganger dagen enda. Så jeg klarte ikke tanken på det jeg.

Skrevet

hun er 14 måneder nå.det er så godt og høre noen som har det sånn som meg .jeg føler alle sier til meg "klart du må reise" men jeg føler meg rett og slett ikke klar for det!og jeg er egentlig sikker på at sier jeg ja i morgen at jeg blir med så kommer jeg til og gå hver dag og tenke tanken at jeg skal reise fra jenta mi og jeg vet ikke om det er verdt det :-)

Skrevet

Det kan jo kanskje være sunt for barnet å få litt alenetid med pappan også:-)

Skrevet

ja klart det.det er jeg helt enig med deg i ,og det har hun egentlig ganske ofte og.det er bare jeg føler det blir så lenge fra torsdag til søndag.

Skrevet

Ikke for å være en bitch, men kanskje du skulle prøve å "rive deg litt løs" ? :) Helt klart at det er DEG det står på og ikke barnet...Hun får kvalitetstid med pappa, og du må nok lide deg gjennom et par dagers fravær - heller før enn senere sier nå jeg :)

I værste fall ender du opp med å bli såååå avhengig av ungen din at ingen gidder å invitere deg engang, for de vet de får avslag? :P

(prøver bare å skremme deg litt)

Skrevet

Det er lenge for deg, ikke for henne!

Litt enig med hun under her, tror du må rive deg litt løs:-) Ikke bra å bli helt mammadalt heller, det kan blir ganske hemmende for ungen etter hvert, og det vil du sikkert ikke.

Skrevet

Jeg og mannen reiste nylig til Amsterdam fra lør-ons...lillegutt fylte akkurat ett år i august. Jeg hadde litt angst før turen men det gikk så fint! Og jeg hadde så godt av å være borte fra han en liten stund. Synes du skal dra jeg! Du kommer til å kose deg. Jeg tror du blir (hyggelig) overrasket! God tur!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...