babygullz <3 vilde Skrevet 14. september 2008 #1 Skrevet 14. september 2008 Kan gå gravid, forever=) Har jo klart halsbrann, som nærmest dreeeeper meg avogtil, men som regel greier jeg å slukke den med bon aqua og ligge med hodet høyt... Er så klart litt mer tappet for energi enn t vanlig, men har d langti fra vondt=) jeg klarer fint å gå tur og elsker d, selv om jeg puster og peser som om jeg skulle besteget mount everest =p når jeg sitter i ro nyter jeg å kjenne en fot og en arm stikke ut her og der, og kjenner at snuppa mi storkoser seg inni der, gjør meg så intenst lykkelig!!!! en venninne av mg får mest sannsynlig kommet inn på føden i natt, ettersom vannet hennes gikk tidligere i kveld. Hun ble sendt hjem igjen pga svake rier, men får nok mest sannsynlig ifølge jm på FA få komme tilbake i løpe av natta eller i morgen tidlig... hun har 15 dager igjen t termin, og har gått å trippet leeeeeeeeenge!! jeg kjenner jeg er misunnelig, men vil "vente" med å trippe ennå... klart jeg er nyskjerrig på hvordan snuppa mi ser ut, hvordan hun er, hvordan JEG er.. klarer jeg dette? gleder meg ogs å til å bli en god mamma, sammen med den gode pappaen, være en god liten familie, og kose oss disse høskveldene foran peisen med amming, stell, bading, kos og fryd og gammen...men foreløbig så er d meg, min kjære, og babyen våres INNI magen min, foran peisen, og jeg må si, jeg har d veldig bra jeg=D kunne gått gravid for evig, hadde d ikke vært for a jeg vl hilse på snuppa mi og lære henne å kjenne, og ikke minst, gi henne MASSE kjærlighet...MASSE kjærlighet=)
Alexandra08 Skrevet 14. september 2008 #2 Skrevet 14. september 2008 Så kjekt innlegg, blei glad av å lese det:) Er i uke 36, klare nesten ikke vente til å få ut prinsen min, skal bli kjekt å bli en liten lykkelig familie på 3, å kose seg foran peisen å sånn så du beskrive her oppe :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå