Gå til innhold

Noen gravide som vil ha kontakt med meg gjennom svangerskapet?


BlomstrendeMamma

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg er en kvinne på 25 år, som ønsker å dele mitt svangerskap med noen andre som er i samme situasjon som meg :o)

 

Jeg har en sønn på 8 mnd, og er nå gravid med nr. 2.

 

Har termin 22. mai :o)

 

Hvis du har termin i mai, og venter barn nr. 2, hadde det vært supert hvis vi kunne hatt kontakt gjennom svangerskapet, og kanskje etter :o)

 

Ønsker en å dele tanker, erfaringer, og opplevelser med, slik at man ikke er så alene.

 

Har ingen venninner som går gravide nå :o(

 

Er dette av interesse, send meg gjerne en mail :o)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:)

 

Jeg er en kvinne på 23 år. Venter mitt første barn og har termin 12 mai.

Utrolig spent men samtidig veldig nervøs for at ting skal gå galt. Hadde en SA 3. August i år så kanskje ikke så rart. Håper virkelig det går bra denne gangen. Krysser fingrene:)

 

Kunne godt tenke meg å dele både erfaringer og opplevelser.Er jo selv helt fersk i "faget" så det er mye jeg lurer på:)

 

Hvordan opplevde du ditt første svangerskap og hvor tidlig merket du syptomene? Lurer veldig, siden jeg selv ikke merker så mye enda. Er i uke seks og blir litt bekymret..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heija :P

 

e ei jente på 23 år som gjærne kunna tenkt mæ å ha kontakt me dæ gjenna svangerskapet vårres ;)

 

har ei datter på 4 år som blir 5 i januar...og e nu gravid me nr to:P

e i uke 8..altså 7+6...etter mine beregninge da...så har vell kansje termin 6 mai=)

 

her vært godt å hadd noen å non å del tanka me som har samme følelsan å går gjennom d samme...:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Vi venter barn nr. 2 i mai. Jeg er 27 år gammel og har en jente på 3 år fra før. Vet ikke om noen venninner som er gravide endå. Men det er vel ingen som vet om meg heller. Hadde vært kjekt å ha kontakt med noen som har termin samtidig. Er forskjellige spørsmål som dukker opp.

 

Hvor bor dere? Vi bor i Ålesund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!

jeg er en jente på 23år som er gravid med nr.2..:) har en gutt på 16 måneder fra før..

lyst til å prate mer så si ifra så sender jeg mailadr..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei :)

 

Jeg vet jeg ikke har noen venninner som er gravide, da nesten alle nettopp har fått baby, hehe :)

 

Jeg har termin 22. mai, når har du?

 

Vi bor i Finnmark, så det er et stykke unna...

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei snuppa mi:D

arti d her:d

vi e nu 2 i finnmark i såfall:D å som kjenne hverandre:d

hadde vært arti om vi hadde fått omtrent samtidi:D

regna på en annen termin kalkulator der viste den at æ har termin 11 mai. hm, å at æ va 7 + 4 uke.. litt forvirra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært kjempe koselig å delt tanker/erfaringer med andre gravide i samme mnd! Bare send en privat melding til meg den som vil, hadde vært koselig! Jeg er 25 og har en jente på 3 år, vi venter nr 2 den 28 mai :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...