Nemofish Skrevet 14. september 2008 #1 Skrevet 14. september 2008 Til et "barnehagebarn" på 17 mnd...
Gjest Skrevet 14. september 2008 #2 Skrevet 14. september 2008 VIKING THERMO, INGEN OVER INGEN VED SIDEN. Kosta 399 i fjor hvertfall. Supre støvler!!! Lette, varme, myke, behagelige.
Mrs. X Skrevet 14. september 2008 #5 Skrevet 14. september 2008 Viking thermo, absolutt de beste cherroxene. Myke, lette og gode.
Gjest Skrevet 14. september 2008 #6 Skrevet 14. september 2008 http://trapessko.no/catalog/product_info.php?products_id=482 Disse ! Sitter utrolig godt på foten, er myke i skaftet og ikke for tunge. Vanntett, varme og gode. Kjøpte dem på tilbud til 199 på coop OBS! forleden.
Stratos med 3 barn Skrevet 14. september 2008 #8 Skrevet 14. september 2008 Hvor får dere tak i disse støvlene og tror dere de glir greit på en fot som er høy over vrista?
Blåmandag¤ Skrevet 14. september 2008 #9 Skrevet 14. september 2008 Om foten kan bruke andre Cherrox, kan nok de også brukes. Skoringen er det vel som har dem. Sikkert flere også.
Stratos med 3 barn Skrevet 14. september 2008 #11 Skrevet 14. september 2008 Det er det... Støvler er ofte så trange..., men vi får prøve
yvve73 Skrevet 14. september 2008 #12 Skrevet 14. september 2008 Eurosko har de. De holder visst til litt lavere temperaturer enn f.eks Slusher. Jeg ville kjøpe Viking til henne, det var de hun hadde ifjor, men hun ville ha Slusher istedet. Og da hadde ikke mor mer hun skulle ha sagt. Men i butikken mente de også at Viking er best. Vi har vært veldig fornøyd med de, men har også vært fornøyd med Slusher.
Nemofish Skrevet 14. september 2008 Forfatter #13 Skrevet 14. september 2008 Da ser det ut som om vi må gå for de Vikingene her også...
Mrs. X Skrevet 14. september 2008 #14 Skrevet 14. september 2008 Vi kjøpte på Barnas Hus i fjor. Viking Thermo er bra til barn som er store over vristen, det er ikke slusher, de blir fort trange er min erfaring...
alvamamma Skrevet 14. september 2008 #15 Skrevet 14. september 2008 Sniker meg inn på dette innlegget for å gi nok en stemme til Viking thermo.. Ingen over og ingen ved siden av!
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 15. september 2008 #17 Skrevet 15. september 2008 Viking Thermo, Luke sine kostet i hvertfall 499 kr i fjor.
Gothminister Skrevet 15. september 2008 #18 Skrevet 15. september 2008 Har barna brede føtter,og høy rist,så er det viking som er tingen. Det gjelder også på gummistøvler.
Gothminister Skrevet 15. september 2008 #19 Skrevet 15. september 2008 Så det nå att din var 17 mnd,det er min yngste også,og jeg kjøpte vanlige cherroxer til han,men fikk ikke bana hans nedi dem. Storebror sine gikk,men var trangt til han også,så sa byttet jeg dem, holder meg til viking som jeg har gjort.. Hadde ikke tenkt over det med cherroxene før jeg kjøpte de 'ikke' viking cherroxene.. Slik jeg oppdaget det..hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå