Gå til innhold

Hva slags cherrox anbefaler du?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

VIKING THERMO, INGEN OVER INGEN VED SIDEN. Kosta 399 i fjor hvertfall. Supre støvler!!! Lette, varme, myke, behagelige.

Skrevet

Viking thermo, absolutt de beste cherroxene. Myke, lette og gode.

Skrevet

Hvor får dere tak i disse støvlene og tror dere de glir greit på en fot som er høy over vrista?

Skrevet

Om foten kan bruke andre Cherrox, kan nok de også brukes.

Skoringen er det vel som har dem. Sikkert flere også.

Skrevet

Det er det... Støvler er ofte så trange..., men vi får prøve :)

Skrevet

Eurosko har de. De holder visst til litt lavere temperaturer enn f.eks Slusher. Jeg ville kjøpe Viking til henne, det var de hun hadde ifjor, men hun ville ha Slusher istedet. Og da hadde ikke mor mer hun skulle ha sagt. Men i butikken mente de også at Viking er best. Vi har vært veldig fornøyd med de, men har også vært fornøyd med Slusher.

Skrevet

Da ser det ut som om vi må gå for de Vikingene her også...

Skrevet

Vi kjøpte på Barnas Hus i fjor.

Viking Thermo er bra til barn som er store over vristen, det er ikke slusher, de blir fort trange er min erfaring...

Skrevet

Sniker meg inn på dette innlegget for å gi nok en stemme til Viking thermo.. Ingen over og ingen ved siden av!

Skrevet

Viking Thermo, Luke sine kostet i hvertfall 499 kr i fjor.

Skrevet

Har barna brede føtter,og høy rist,så er det viking som er tingen.

Det gjelder også på gummistøvler.

Skrevet

Så det nå att din var 17 mnd,det er min yngste også,og jeg kjøpte vanlige cherroxer til han,men fikk ikke bana hans nedi dem.

Storebror sine gikk,men var trangt til han også,så sa byttet jeg dem, holder meg til viking som jeg har gjort..

Hadde ikke tenkt over det med cherroxene før jeg kjøpte de 'ikke' viking cherroxene..

Slik jeg oppdaget det..hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...