Gå til innhold

For fort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg er en av "de" gravide som syns det går kjempefort! Eg blir nesten litt nervøs av det hehe:-) Andre som føler det samme? Misforstå ikke, eg gleder med til jenta våres kommer men det går så himla fort hihi:-) Alle snakker om hvor sent det går?? Hva er formelen for det? hehe

Nå er eg i overgangen til siste trimester og er fortsatt i god form som har vært en trend til nå:-D Kanskje det er det som gjør det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Helt enig med deg. Det går alt for fort. Har 24 uker igjen, jeg da, men hundrevis av prosjekter jeg skal gjøre før den tid. Skjønner ikke hvordan jeg skal rekke alt sammen hvis jeg i tillegg skal jobbe..!

Skrevet

Jeg synes også at det går skrekkelig fort, er snart halveis. Plutselig er det februar og så sitter jeg der med en liten gutt i armene... Hjelp, har mye jeg skulle fått gjort før den tid. Synes jo det er kos å vær gravid, viss en ser vekk fra et bekken som til tider lar seg kjenne.

Skrevet

Jeg er helt uenig hehe jeg har kastet opp de 4 første mnd og nå er jeg sengeliggende fra uke 19 og til termin 23 jan, men føder nok før men prøver å holde ut i senga uke for uke.. har kort livmorhals og fare for tidlig fødsel og det går ikke fort kan jeg si det hehe.. dere er heldig som kan leve som normalt :o) kos dere..

Skrevet

her går det utrolig tregt!!!!! tenker på dag etter dag.. vil si at jeg teller nesten timene.. kunne ønske det gikk fort her også...!! vi kan bytte tankegang kanskje:P hehe

Skrevet

Går fort ja! Jeg er (snart da) i 2.trimester allerede, bare 2,5 uke etter jeg oppdaget graviditet! 1/3 av graviditeten over før jeg engang fikk bekreftet det ;) siste trimester blir nok så treigt så treigt... Skal nyte 2 trimester nå så lenge det varer :) sparking, hjertelyd, ul...er så mye spennende denne perioden!

Skrevet

Nei her går det overhodet ikke sent her heller, 27 uker har flytt av gårde som bare det. Siste måneden er visst den værste sånn sett, så da skal vi nok bli klar for å bli ferdige vi også skal du se ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...