☆twinkle twinkle Skrevet 14. september 2008 #1 Skrevet 14. september 2008 med veldig mye utflod nå ? Jeg er 34 +5 og har enormt mye utflod... Noen andre? Hva er det som gjør det tro?
Gjest Skrevet 14. september 2008 #2 Skrevet 14. september 2008 HELT VANLIG!!!Irriterendes nokk..Jeg er i uke 38 nå å har slitt med dette siden uke 35..Jordmor kaller det bare økt utflod mot slutten.. Kommer ofte tyntflytende slim hos meg. Å når det først kommer så kommer det MYE...
☆twinkle twinkle Skrevet 14. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. september 2008 sukk, takk for svar..her er det sånn at jeg har måttet gå sjekke ofte for å virkelig forstå at jeg ikke har tisset på meg(noe jeg vet jeg ikke har) må nok få meg noen truse innlegg ja.. asj...
Gjest Skrevet 14. september 2008 #4 Skrevet 14. september 2008 Ja, veldig vanlig..... både i dette og forrige svangerskap gikk jeg stadig og sjekket trusa--- ganske slitsomt å hele tiden tro at du tisser på deg.. blæsj
☆twinkle twinkle Skrevet 14. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. september 2008 æsj, dette va stress..men det er jo godt å høre andre har det på samme måte.. Så føler en seg litt mer normal...heh..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå