nr3 i mars Skrevet 14. september 2008 #1 Skrevet 14. september 2008 I morgen er det 2 uker siden positiv eggløsningstest, men tenkte å spare graviditetstesten et par deger. Men testet med eggløsningstest nå. Hadde bare spart urin i 2 timer, men fikk faktisk et svakt utslag på eggløsningstesten. Er det flere som har brukt el-test som graviditetstest? Og har det stemt?
Elva Skrevet 14. september 2008 #2 Skrevet 14. september 2008 Lurer faktisk på det selv! om det skal være to like sterke streker som skal vises da?
fiskelykken7pp Skrevet 15. september 2008 #3 Skrevet 15. september 2008 Det lurer jeg litt på også men slik jeg har forstått det skal den slå ut like positiv som ved eggløsning. Den er imidlertid ikke helt til å stole på ift graviditetstest. Jeg har selvfølgelig gjort et forsøk med disse testene men kommer bare opp en teststrek som er svakere enn kontrollstreken. Har ikke IKM før på søndag og blir sprø av å vente. Vet ikke helt når jeg kan prøve en gravi-test men kjenner jeg meg selv rett bruker jeg en liten formue til ingen nytte frem mot helga;). Har hørt at en kan teste fire dager før IKM. Noen som vet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå