Gjest Skrevet 14. september 2008 #1 Skrevet 14. september 2008 Før jeg skulle føde fortalte mamman til stesønnen min (7 år) at han hadde sett fødsel på tv. Han hadde fått sett hele pakka!!! Filma rett oppi der du vet! Jeg syns det føltes kjempeekkelt i og med at jeg ikke ville se dette selv. Noe ville jeg overlate til fantasien! Men det jeg vil spørre om: Ville dere latt en sjuåring se en fødsel på den måten?
Joikaboll@ Skrevet 14. september 2008 #3 Skrevet 14. september 2008 Ja, selv 4,5 åringen her har sett dette sammen med mamman sin og storesøsken på 14 og 10 år. Ser ikke hva som er galt med det, det finnes vel ikke noe mer naturlig enn en fødsel.
Anne-B. Skrevet 14. september 2008 #4 Skrevet 14. september 2008 Ja, min datter på fire har sett det. Så lenge barna selv er nysgjerrige og spør, så skal man gi dem svar. Om for mye overlates til barnas fantasi, kan det lett bli styggere enn det egentlig er.
Banshee Skrevet 14. september 2008 #5 Skrevet 14. september 2008 Ja, det hadde jeg latt snella få lov til ja, hun kan til og med få se sin egen fødsel om hun vil! )
Gjest Skrevet 14. september 2008 #7 Skrevet 14. september 2008 Hehe...da er det nok bare jeg som er vrang ;-P
(:§:) Skrevet 14. september 2008 #8 Skrevet 14. september 2008 nei..ikke "rett-hjem"-bilder...det det er jo mange voksne som ikke tåler det. Hvorfor skal en 7åring tåle d?! Men det finnes jo mange filmer som er litt "snillere"...ikke holde noe skjult, men spare på detalj-bildene, får jo tidsnok se sånnt no`!
Sånn kan det gå Skrevet 14. september 2008 #9 Skrevet 14. september 2008 Fordi for en 7 åring er dette bare spennende og facinerende, akkurat som et hvert annet naturprogram, eller enda mer spennende fordi det handler om mennesker og for han vil det ikke være noe han "må tåle". Våre har sett slike filmer fra de var helt små og de som ble født etter at vi filmet en fødsel for første gang (fødsel nr. 6) har også sett meg føde på film fra de var helt små. Enkelte av våre har hatt perioder når de var små hvor de har hatt fødselsfilmer som favorittvideoer. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå