PAVEEL Skrevet 14. september 2008 #1 Skrevet 14. september 2008 hei. spekulerer litt på den kommentaren du ga i tråden jeg starta om farsbidrag... et el annet om at da vet du grunnen... hva mente du med det?
PAVEEL Skrevet 14. september 2008 Forfatter #2 Skrevet 14. september 2008 link til tråden. http://www.dinbaby.com/forum/thread/138682340
PAVEEL Skrevet 14. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. september 2008 dytter i håp om at du ser den;-)
Gjest Skrevet 14. september 2008 #4 Skrevet 14. september 2008 Hei! Jeg hadde glemt hele greien jeg, men det var et forsøk på å være litt morsom egentlig:) Du skrev jo følgende; uff ja, er endel drittsekker med pikk mellom beina! skjønner bare ikke at de ikke viser den fæle siden før det har gått en lang stund.... men men, hans tap for jeg er faktisk perfekt, så perfekt at jeg har funnet ut at jeg skal være alene for alltid;-) tror ikke at mannfolk klarer å hanskes med meg rett og slett....(har jo ingen feil jeg;-);-) Og da skrev jeg at Og der kom feilen;) Altså mente jeg på fleip siden du var ironisk (eller så) i tonen, at feilen var at du er perfekt:) Ikke noe verre enn det asså
PAVEEL Skrevet 14. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. september 2008 aha, I see:-) trodde virkelig du hadde funnet trollet i deg jeg og skulle hetse meg, at du ikke skjønte ironien. blitt zcitsofren (whaaaat, hvordan i all verden skriver man det da????) på mine gamle dager jeg;-) men da vettu, er det jeg som skal beklage altså! sorry:-)
Gjest Skrevet 14. september 2008 #6 Skrevet 14. september 2008 Går så fint atte, og siden jeg har våkenbaby så fikk jeg jo ikke svart heller:p Og jeg er da vitterlig ikke av det hetsende slaget!
PAVEEL Skrevet 14. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 14. september 2008 er den oppfatningen jeg har fått av deg og, at du egentlig er ei koselig dame:-) og dønn normal som av og til ønsker å sende lillejenta ut av vinduet;-) know the feeling!! sliter hun med kolikk el? er det bare ei som ikke vil sove? jeg har forresten lagt inn bestilling på en sove baby denne gang da, håper den går i orden;-)
Gjest Skrevet 14. september 2008 #8 Skrevet 14. september 2008 Hehe, egentlig er jeg ei skikkelig hurpe, jeg er bare omvendt av alle andre og bruker nettet til å være hyggelig:p (sannsynlig:p rofl) Hun har ikke kolikk, hun har bare ikke tid til å sove, er jo kjedelig, kan gå glipp av noe vettu;) Hehe... Og jeg bestilte sovebaby jeg også, funka dårlig den der, må ha vært noe galt med bestillingssystemet den dagen;) Får håpe du er heldigere! Var det forresten du som var 2gutta+lillehulligummi før?
PAVEEL Skrevet 14. september 2008 Forfatter #9 Skrevet 14. september 2008 jepps jeg bærer nok på lille hull i gummi her ja;-) vært et jævlig svangerskap siden det ikke var planlagt overhodet, men nå begynner jeg å glede meg litt til hun kommer. men skal på ekstra ul sånn at jeg får sett henne en gang til og kanskje bli helt kurant med tingenes tilstand... haha,får håpe jeg la inn rett bestilling da, har virkelig ikke tid til å ha en våken baby med en på 4 og en på 2 her i tillegg altså. men men, må man så må man;-) blir kosleig å ei pie nå iallefall, men skal det vise seg at det er en gutt så blir han veeeldig rosa;-)
Gjest Skrevet 14. september 2008 #10 Skrevet 14. september 2008 Ah, da har jeg plassert deg, var noe kjent liksom, men var ikke helt sikker:) Blir jo spennende da, og de er jo bare engler første mnd så lenge alt er greit. Er helig med ny baby... *gleder seg litt på dine vegne* Og fint navn får hun også, nei må jo bare fortsette å være jente, kan ikke plutselig bli gutt! Hehe.. Synes du er tøff jeg!
PAVEEL Skrevet 14. september 2008 Forfatter #11 Skrevet 14. september 2008 takker og bukker, hadde ikke planer om å bli såååå tøff liksom, men men... when the going gets tuff, the tuff gets going er det noe som heter;-) men nå er det lalle tid for meg, siste natt jeg kan være våken så lenge for gutta kommer fra pappan sin i morgen etter barnehagen, og da drar han på sjøen og blir borte i 8 uker så da er vel Elida kommet til verden (forhåpentligvis!) siste natt heeeelt alene, rart å tenke på... natta:-) håper jenta di sover godt i natt nå da, el sover lenge i morgen:-)
Gjest Skrevet 14. september 2008 #12 Skrevet 14. september 2008 God natt og lykke til fremover! Vi skravles vel ved igjen her inne snart tenker jeg;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå