Gå til innhold

Hva hadde dere gjort ang bursdag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er 5 stk i barselgruppa. Det er noen mnd siden vi var sammen nå.

Det nærmer seg bursdag for barna, og jeg tenker veldig rundt dette. For jeg lurer på om jeg skal droppe å be gruppa. Hvis jeg skal be alle de junior er mest sammen med, i tillegg til gruppa, så blir det 11 barn (hvis alle kommer).

Jeg synes det blir veldig mange barn.

Har nevnt dette for gruppa, og spurt hva de tenker om det samme. Har fått svar fra to, hvorav ei synes det er greit vi dropper det og ei annen vil be gruppa, men at det er opp til hver enkelt hva man gjør..

Føler jo at om junior blir bedt i bursdag, så må vi be dem hit også.. Vet at det er ei til som også føler det blir mange barn, så vi er hvertfall to som føler det samme..

Hva hadde dere gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I vår BIM gruppe så har vi gjort det sånn at vi har hatt felles bursdagsfeiring for ungene ute på sensommeren. Gjort det enkelt hvor alle har tatt med mat og drikke til seg og sine, også har vi lagt oss på pakke nellik til max 100 kr pr unge.

Gjort dette både på 1 år og 2 års dagen. Kjempe trivelig og ikke noe stress for noen.

kanskje det kunne vært en ide?

For oss så var jo og noe av problemet at de alle er født nesten samtidig så det ville blitt umulig å få det til å gå opp med datoer....

Skrevet

evt ta en pulje tidligere på dagen, og evt barselsgruppa etterpå?

Skrevet

Felles bursdag kan jo gå ann...

To puljer går ikke, da det er familiebursdager i tillegg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...