mamma til en prinsesse Skrevet 14. september 2008 #1 Skrevet 14. september 2008 Jentungen fylte nettopp 2 år. Hadde kjøpt en sykkel til henne som jeg gledet meg til å gi henne. Jeg begynte på jobb klokken 06.00 den dagen, så sambo skulle ta henne. Så ringte han meg når de hadde stått opp, og sier: Hun ble kjempe glad for sykkelen! Han hadde altså gitt henne sykkelen. Jeg ble kjempe skuffet og ble helt på gråten. Hadde gledet meg sånn til å gi den. Sa til han at det var utrolig egoistisk gjort av han og at han frarøvet meg muligheten til å være med på det. Sjønner jo det at han ikke tenkte over at vi faktisk skulle vært der begge to. Menn er virkelig kort tenkt noen ganger............ Ble kjempe lei meg jeg......
Larvik får en til i mai-09 Skrevet 14. september 2008 #2 Skrevet 14. september 2008 Huff da.Ikke noe moro dette.Skjønner godt du ble lei deg.Det hadde jeg også blitt.
markups Skrevet 14. september 2008 #3 Skrevet 14. september 2008 Det var sikkert godt ment av samboeren din. Men jeg skjønner deg godt, jeg ville nok også at jeg selv skulle vært der når gaven ble gitt. det er så herlig å se når de blir så glade!
Gjest Skrevet 14. september 2008 #4 Skrevet 14. september 2008 Skjønner deg egentlig ikke - det viktigste var vel at jenta ble glad? Når hun bare er 2 år så grubler hun nok ikke så mye over det uansett...
*Rutletutt* Skrevet 14. september 2008 #5 Skrevet 14. september 2008 Skjønner godt du ble skuffa, jeg - hadde jeg også blitt...
Gjest Sauen har reisefeber Skrevet 14. september 2008 #6 Skrevet 14. september 2008 Jeg tror nok bare mannen din var veldig giret på å gi gaven, og ville at jenta skulle få den fine presangen med en gang hun sto opp...
klappe klappe søte Skrevet 14. september 2008 #7 Skrevet 14. september 2008 jeg hadde også blitt kjempeskuffet.utrolig hvor tankeløs mannfolk kan være
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå