Gå til innhold

kjole som passer til små pupper??

Anbefalte innlegg

Skrevet

venninna mi leiter etter en kjole hun kan ha,og problemet hennes er at hun har små pupper(ikke helt flatt,men ganske små)

. jeg mener hun kan gå med nesten hvem som helst kjole,men hun mener hun må ha kjole med armer på for det blir finest med små pupper.....

hva mener dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trenger ikke ha ermer, man kan jo finne en kjole som har stoff som fremhever puppene, chiffon i lag, "kreppet" stoff, empiresnitt. (går ut under brystene)

Kan og bruke kjoler som fremhever midjen, så man får timeglassfassong, det fremhever brystene, korsett....

Halterneck kjoler er også fint til små bryster.

Anbefal henne å prøve ulike typer kjoler,så hun kan se på avstand hvordan de forskjellige snittene blir. De som jobber i brudesalonger har sikkert kjoler å foreslå som passer små bryster.

Kan også bruke stroppeløs bh med innlegg for å få brystene til å se større ut.eller bh med push up:)

Skrevet

Jeg har ganske små pupper...og er forsåvidt ganske liten i det hele tatt...;o) Jeg kler best stroppløse kjoler i hvertfall - jeg "forsvant" liksom litt i kjoler med ermer og stropper.

Skrevet

"Puppeløse" kler jo nesten alt av kjoler, så skjønner ikke at dét kan være noe problem. Ta en titt på bilder av catwalkmodeller på brudevisninger, så ser dere. Disse er jo stort sett helt flate.

Og uansett, med små pupper kan man jo "stuffe" så mye man vil, om pupper er attraktivt...

Skrevet

Halterneck er dritlekkert til små damer, eller damer med små pupper. :)

Jeg er i den andre retningen, hihi... Jeg har litt stor byste, og er egentlig litt stor i alle retninger. Jeg vil ha kjole med armer, og en som sitter litt løst. Store damer i stroppeløse tettsittende kjoler er IKKE lekkert...

Skrevet

Stroppeløse kjoler er kjempefint med små pupper. Jeg brukte det i mitt bryllup i tillegg til at jeg kjøpte silikoninnlegg som gjorde at puppene så større ut og fikk mer løft. Å trikse litt med å få større pupper er ihvertfall ikke noe problem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...