Venter nr 2:)) Skrevet 14. september 2008 #1 Skrevet 14. september 2008 Hei, det er ikke så lenge siden jeg fikk en liten en og det jeg lurte på er om at jeg kan ha rett på rehab.penger?Har nå tilbakefall og har hatt rehab.penger for noen år siden i ca 6mnd.Var sykemeldt fra studier under hele graviditeten, skal nå under behandling for psykiske problemer.Men går jeg under disse reglene for rett til rehabpenger da jeg var sykemeldt fra studiene mine pga graviditeten da?Har strevd me problemer lenge,men de var ikke derfor jeg ble sykemeldt under graviditeten.. Så hjelp meg,hva har jeg rett på??
Venter nr 2:)) Skrevet 14. september 2008 Forfatter #2 Skrevet 14. september 2008 Håper noen kan svare meg.. Trenger sårt hjelp...
Guttemamma75 Skrevet 14. september 2008 #3 Skrevet 14. september 2008 Det vanlige er vel at man er sykemeldt først, og så går over på rehab når man har brukt opp sykepenge rettighetene sine?? (etter 52 uker) Har du jobb og noe å bli sykemeldt fra??? Ta kontakt med legen din og NAV så får du svar..
Ida - mamma til 2 søte små Skrevet 14. september 2008 #4 Skrevet 14. september 2008 Reglene er annerledes om du er student under 26 år. Da trenger du å ha vært sykmeldt fra studiene i minst 20 uker..
Venter nr 2:)) Skrevet 14. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. september 2008 Tusen takk ffor svar!! Vet du noe annet om de reglene der?Er det noe spesielt jeg må få frem i søknaden,eller?Er det grunn nok at jeg har vært sykemelt fra studiene?Var det nesten hele skoleåret pga jeg var så syk under graviditeten.Er det legen som kan hjelpe meg med dette eller?er det sann at de eneste kravet de kan stille er at jeg er under behandling eller må det være noe mer? Mvh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå