Gjest Skrevet 14. september 2008 #1 Skrevet 14. september 2008 Jeg har sydd en "demo" pose til minstemann - og har masse ulike stoff igjen. Jeg vurderer derfor å sy noen flere for å selge på finn eller lignende. Må jo renge på prisen, men 500 kr ca er vel noenlunde greit mtp materialkostnader. Tror dere det er marked for noe sånt ? www.smurfene.blogspot.com
Gjest Skrevet 14. september 2008 #2 Skrevet 14. september 2008 Synes de så kjempefine ut, realt at det går an å ha vogndyna inni:) Likte også de tøflene du har sydd, kjempefine. Så flink du er! 500 kr er vel ikke dyrt:)
Gjest Skrevet 14. september 2008 #3 Skrevet 14. september 2008 Ja, jeg har lurt lenge på hva jeg skal gjøre med vogndynene (har to) nå som vi har sportsvogn. Det er jo ikke så lett å få den til å tette godt nok rundt beina. Men så fikk jeg en ide mens jeg holdt på å sy denne posen - ble bra det :-)
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 14. september 2008 #4 Skrevet 14. september 2008 Tror jeg helt sikkert at det er marked for ja. Kunne godt tenkt meg en selv jeg. Men gutten min er 2 år og 89 cm lang så da måtte det vel ha blitt en ekstra lang pose kanskje.
Gjest Skrevet 14. september 2008 #5 Skrevet 14. september 2008 så utrolig flink du er!!! Titta litt på det andre du har laget også!! Imponert! kjempe flink er du!!!
Gjest Skrevet 15. september 2008 #6 Skrevet 15. september 2008 Hei! Så,fin en pose du har laga da.Ja,slik pose ville eg ha kjøpt,men da trur eg den måtte ha vært lit lenger og evt hull for seler c".).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå