Lille lille Skrevet 14. september 2008 #1 Skrevet 14. september 2008 Begynner å bli litt frustret her jeg. Jeg har kjøpt EL-tester, og i ifølge eggløsningskalkulator på nettet burde jeg hatt EL nå! Første syklus etter p-pilleslutt var på 27 dager, og forrige på 25. Det betyr at jeg burde hatt EL rundt nå, Men neida, jeg har testa hver dag en uke nesten, og får negativ hver gang. ( Har kjøpt billig-test-strimler). Får riktignok en svak test-strek, men den skal jo være like tydelig som kontrollstreken, og det er den ikke. Hva skjer? Noen som har opplevd det samme?
Lille lille Skrevet 14. september 2008 Forfatter #2 Skrevet 14. september 2008 Ingen som vil svare meg..? Kanskje et litt kjedelig innlegg dette..
9ta Skrevet 14. september 2008 #3 Skrevet 14. september 2008 Jeg fikk eggløsning med en gang jeg sluttet på p-piller og mnd etter hadde jeg også EL, men så kom jeg til 3.mnd og da fant jeg ingen EL. Spurte legen om det en gang jeg var der og hun sa at det ikke alltid er man kan stole på EL-testene, men at man burde tempe istenden. Så hun mente den ikke hadde stoppet, men at det bare ikke kom frem på teten. Måtte prøve EL-test denne mnd også, og vips, idag kom det frem 2 like klare streker på EL-testen
Trallllle Skrevet 14. september 2008 #4 Skrevet 14. september 2008 Jeg har akkurat samme problemet... Jeg skulle hatt idag men NEIDA ingen streker i det hele tatt... Hadde en svaaaak strek i går men ellers ingenting... For håpe det er som du over sier at den er der fordi om den ikke viser:) For ellers har all sengekosen vært til ingen nytte
Lille lille Skrevet 15. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. september 2008 Hmm, det var jo egentlig gode nyheter ja, at man kanskje har EL selv om det ikke vistes på testen. Jeg begynte å bli bekymra for at jeg av en eller annen grunn ikke hadde EL. Har et barn fra før, så jeg vet at det har fungert tidligere, men man vet jo aldri. Har også hørt at stress kan stoppe EL, stemmer det? Og at det kan være at kroppen hopper over en EL, særlig etter P-piller? Forrige gang ble jeg gravid på første PP, dvs, hadde mensen etter siste brett, og fikk "aldri" mensen igjen. Så nå merker jeg at jeg er stressa i 3 pp. Men det er jo helt tullete..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå