LaPaysanne Skrevet 14. september 2008 #1 Skrevet 14. september 2008 Vet ikke om noen husker mitt lille sammenbrudd om sykluser og spotting osv? Nå har jeg i alle fall vært hos gyn, og alt ser greit ut Verken spotting eller kortere syklus (ikke uvanlig for kvinner "på din alder")skal ha noe å si for fruktbarheten. Han var veldig positiv og ålreit, og optimist på mine vegne, og det hjalp på humøret. Ellers kunne han se at EL var rett rundt hjørnet, og det fortalte jeg jo begeistret da jeg kom hjem. Noe som førte til vegring hos min kjære..! Vi har begge lyst på et barn til - det er ikke det - men det er vel noe med å gjøre det på kommando. Ergo gikk denne pp nærmest urørt inn i historien. I framtida får jeg bare bruke kvinnelist og oppføre meg sånn passe forelsket... Flere som har det sånn med sine bedre halvdeler?
Håperogtror Skrevet 15. september 2008 #2 Skrevet 15. september 2008 Så bra at gyn. fant at alt så fint ut! Personlig likte jeg godt det du skrev om at kortere sykluser visstnok ikke skal ha noe å si for muligheten tilå bli gravid. Selv har jeg ganske nylig ringt lege og bestilt ny time for undersøkelse, nettopp på grunn av at syklusen varierer mer enn den gjorde tidligere (var på 28 dager i "alle år", mens det nå varierer med pluss/minus 5 dager) - føler meg nesten litt flau, jeg, som "opptar" en lege med slike problemstillinger..! Det var synd at din kjære ikke greide å prestere i stor grad sist pp., men det er rart hvordan psyken kan påvirke det fysiske. Jeg er så heldig å ha en mann som alltid stiller opp, men likevel: Det blir jo ikke det helt (!) store romantiske skjæret over akten når man er aktive, slitne prøvere som ikke får tid for seg selv før bortimot midnatt... ;-) Lykke til videre, LaPaysanne!
tjorven- nr 3 Skrevet 15. september 2008 #3 Skrevet 15. september 2008 Godt å ha fått bekreftelse på at ingen ting er galt med deg iallefall =) Du får være skikkelig flørtete med din kjære i neste pp...da kan han ikke unngå å litt påvirket vet du ; ) Lykke til =))
LaPaysanne Skrevet 15. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. september 2008 Takk, takk! Det ordner seg nok for snille jenter. For ordens skyld: Når det gjelder min kjære, var det altså ikke evnen - men motivasjonen det handlet om:-) Ikke tenk på at du plager legen med dine spørsmål. Han har godt betalt for å ha deg på pasientlista si. Fastleger med ca 1500 på lista har ca 750.000 kroner i året FØR de har tatt imot en eneste pasient.
Bella¨^ -med to små rosa- Skrevet 16. september 2008 #5 Skrevet 16. september 2008 Da vi var prøvere nektet Bellamannen å motta info om hvor i syklusen jeg befant meg, han fikk helt prestasjonsangst om jeg hintet om at det i dag hadde vært bra å få en DNA-smoothie. At han tid tider "fikk mer sex" enn vanlig forsto han liksom ikke før etterpå - blid og lykkelig - men det var jo greit! Det er med andre ord fler menn som har det sånn - og kvinnelist er absolutt å anbefale :-)
Anonym bruker Skrevet 22. september 2008 #6 Skrevet 22. september 2008 Ja, lykketil!!! Sant nok at "gubbene" ikke bestandig er så flink til å takle kvinnelig lyst... bedre da med list som skrevet! Enig i at det er flott å bestille time til legen for å diskutere kroppsfunksjoner uten ast det trenger å være noe behandlingstrengende det er snakk om! Men ble litt lei meg over misforståelsen at lege tjener så ekstremt bra - og det uten å gjøre noe. Er selv fastlege, det er riktig at vi får tilskudd før vi har tatt imot pasienter, men det tilskuddet blir som regel spist opp av leie av lokal for legekontoret, venteværelse, lab o s v, innkjøp av utstyr, avlønning av hjelpepersonell (legesekretær, sykepleier). Selve lønnen vi sitter igjen med er veldig avhengig av hvor mye og hvor raskt vi jobber. Jeg liker å ta meg tid til hver pasient, og lønna mi stopper under 400000. Det er en god lønn, men langt fra så ekstrem som folk skal ha det til! Litt på siden det her da.... Jaja, lykketil alle sammen!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå